Rabu, 12 Januari 2011

Hassan Ali MB Selangor Yang Baru! Penyokong PAS Boikot Perarakan Hari ini...


Kira-kira 400 orang berkumpul di Shah Alam bagi menyatakan sokongan dan taat setia kepada Sultan Selangor, menteri besar dan pentadbiran Pakatan Rakyat di negeri itu.

Selepas berkumpul 15 minit, diketuai Pengarah Komunikasi Selangor Dr Badrul Amin Bahrom, kumpulan itu berarak dari Dataran Shah Alam menuju ke bangunan Sultan Abdul Aziz Shah (SAAS) bagi menyerahkan tandatangan sokongan.

400? salah lapor ni? takkan 400 ekor je! mesti hARAKah dan suara Keadilan lepas ni akan spin 14,000 ( empat belas ribu ) ekor yang berkumpul dan mengikut bontot badrul dan khalid gereja...


Khalid gagap dan konco sedang bermain wayang dengan laungan Daulat Tuanku!!! Suhaimi Komunis masih lagi disorok dan dibiarkan tanpa memohon maaf kepada DYMM Sultan!

Khalid Gagap yang sebenarnya bersultan di mata beraja dihati!!! tapi bukan Khalid seorang sahaja kerana semua orang tahu siapa tuhan politik si gagap ni kalau bukan DAPig cina komunis!!!

Khalid pun khabarnya dah berpeluh kerana ada kemungkinan kerusi MB hilang 24hb ni... Patut lah penyokong dan pendokong PAS berhaluan hassan ali boikot perarakan penyerahan tandatangan nih...

Kita saksikan...!!!

1 ulasan:

  1. 400? aku kat sana, xda la sampai tahap tu .. paling tinggi 200 lebih je

    BalasPadam