Ahad, 6 Februari 2011

PRK Merlimau... PAS Sedang Menjaja Calon!!!


Dalam mempastikan PAS dapat meletakkan calon kamikaze atau calon bunuh diri mereka di kerusi Dewan Undangan Negeri Merlimau yang bakal bermula 26 Febuari ini, nampaknya juak juak mereka telah mula menjual cerita di warong warong kopi dan kedai kedai makan di sekitar Merlimau.

Dalam ketagihan melampau mereka untuk menafikan sam ketot bertanding maka diberitakan PAS sudah pun menamakan 3 calon mereka yang bakal mengikut jejak langkah cikgu malas di tenang baru baru ini...

Mereka yang disebut bakal menjadi calon ialah Jasme Tompang, Yang Dipertuan PAS Jasin yang juga calon TEWAS PAS di DUN Merlimau pada 2008 dan calon TERSUNGKUR PAS bagi kerusi Parlimen Jasin pada 2004.

Calon ke 2 mereka ialah Kamarudin Sidek, Naib YDP PAS Kawasan Jasin merangkap Ketua Pemuda PAS negeri Melaka yang juga calon KALAH PAS di N26 Serkam pada 2008.

Sementara seorang lagi ialah Timbalan YDP PAS Kawasan Jasin yang merupakan calon 'bawah anjing' PAS jika sekiranya kedua dua nama diatas ditolak atau dikuntau oleh tua kutuk nik najis atau kadi bawang.

Apapun PAS memang sedang giat berusaha untuk memastikan sam ketot terus terkencing dan dinafikan untuk bertanding didalam PRK Merlimau nanti...belum pun masuk gelanggang dah berpecah belah...itu alamat nak kalah!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. ore hok macamni la api neraka jilat dulu...x reti islam sungguh...melaka negeri x mau islam.

    BalasPadam
  2. slm ziarah
    blog yg hebat
    harap dpt link dan follow blog saya kembali


    http://panggungopera.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. ape bende la ko ni.
    zero betol ko ni.
    nk kaitkn nik aziz dengan sume tu.
    ko buta ke ape.?
    kt klantan tu ko tengok kedai mane jual arak?
    kt mane nk jumpe kedai sport toto yg bersepah mcm kt negeri yg di takbir umno.
    ko ni ade msalah berfikir la aku rase.
    igt segala hujah ko akn di hitung sebab ko mengaibkn seseorg.

    BalasPadam