Jumaat, 25 Februari 2011

PRK Merlimau!!!Ketua Wanita UMNO Jasin Bertanding bebas?



“Wanita ada melancarkan program ‘Gelombang Merah Wanita’ untuk menunjukkan kepada pucuk pimpinan komitmen dan persediaan kita, tetapi nampaknya ‘signal’ tidak diperhatikan.

“Jika pihak pembangkang boleh mengeluarkan calon dalam kalangan wanita kenapa tidak BN. BN tidak pernah meletakkan wanita sebagai calon walaupun sudah 15 kali PRK,” katanya ketika ditemui Sinar Harian, di sini, semalam.

Zaleha yang juga antara tujuh nama calon tersenarai berkata, beliau kecewa kerana calon dipilih bukan pilihan pengundi di kawasan itu.

“Kami menutup Bilik Gerakan Wanita di Taman Merlimau Jaya dan perkara ini sudah dimaklumkan kepada Datuk Seri Shahrizat Jalil yang berada di luar negara melalui setiausahanya,” katanya
Apa cerita ni? kan kita dalam perang sekarang...ketepikan lah sebarang ketidak puasan hati dan tutup segala sengketa...

Zaleha ni pun dah tua...bukan budak budak! orang dah berumur ni rasanya banyak pengalaman hidup...sabar kan satu dari pengalaman diri yang dibina dalam hidup selama ni kak leha oii..

UMNO Melaka melalui UMNO Bahagian Jasin perlu bertindak segera!!! panggil kak leha ni... jangan pulak kita sebok membina jentera dan membuka bilik gerakan, dia pulak sebok nak tutup... itu sabotaj namannya weii...!!!

Perlu ada penyelesaian segera dan diminta kak leha ni buat kenyataan bahawa beliau dan seluruh pergerakan wanita akan terus bekerja...!!!

Kalau tak?


Kalau tak reda juga sikap beliau ni...UMNO kena PECAT jenis pengkhianat parti macam ni!!! Dalam pilihanraya kita pegang 3 undang undang! 1. undang undang negara, 2. undang undang SPR dan yang ke 3 ialah undang undang parti...antara asas undang undang parti dalam menghadapi pilihanraya kini ialah taat setia kepada parti!!!

Kalau dah tak boleh taat setia menerima keputusan pucuk pimpinan parti lebih baik awal awal kita letakkan dia sebaris dengan pihak sebelah sana...supaya nampak dan jelas tindak tanduk dan tingkah lakunya...

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. ini adalah antara duri yang akirnya apabila tidak mendapat apa yang di inginkan akan melalui jalan pintas dan jadilah calon bebas senang yab cm dan yab pm buat keputusan......pecat aje si mak cik tua ni dan minta sharizat bagi lah koman yang betul tau la wanita ramai tetapi kesetian kepada parti mesti melebihi segala...kwm pun kalah lawan budak berhingus pastu nak ajar pm pulak minta bukan-bukan

    BalasPadam
  2. ahli umno setia 225 Februari 2011 8:31 PTG

    semua ini merupakan satu fenomena kepada wanita yang memamg gagah bekerja tetapi bila tak dapat boikot tanpa dilihat kepentingan parti,kami pernah mengalami situasi seperti ini sewaktu PRU 12 yang mana jentera wanita telah tidak berkempen untuk bn buat sambil lewa ,perayu undi dibiarkan tanpa berkeliaran meraih undi..saya sokong PM buat keputusan ini wanita sahaja tunjuk kuat lepas tak dapat jadi calon boikot parti ini lah kerja wanita wanita sekarang....sharizat jangan macam macam ini masa untuk kerajaan betul keadaan...lagi lagi kalau ada ketua wanita negeri yang berlagak pandai macam semua tau tetapi tak guna akal bila bercakap.....HIDUP UMNO HIDUP BN

    BalasPadam
  3. bukan mcm tu kalau pimpinan pusat pilih wanita dikalangan puteri pun lagi kuat kena tibai sbb rasa tak puas hati itu akan timbul masa tu cakap lah puteri mentah lagi la taka ada pengalaman lagi lah dan macam macam lagi perkara -perkara yang akan diperkatakan

    BalasPadam
  4. WANITA TAMAN MERLIMAU JAYA25 Februari 2011 8:44 PTG

    YAB PRESIDEN PARTI AMBIL TINDAKAN JANGAN SAMPAI DAH BERULAT BARU NAK HIDU INI TERANG TERANG MENGELUARKAN KENYATAAN KEPADA AKHBAR.

    BalasPadam
  5. sebenonya did yg berangan nak jadi calon tapi apakan daya syarat tak mencukupi ...tu yg melalut nak tutup bilek gerakkan..suruh je kak leha tu join ngan mak lampir gerenti dapat jadi calon pru akan dtg..hu hu..bagai tembikai belah ngan kapak..he he

    BalasPadam
  6. DAH ADA CIRI2 PENSABOTAJ LA TU BROO. KENE BUBOH UBAT DULU SEBELUM JADI NANAH

    BalasPadam
  7. Kalau nak tau..senang aja...korek cerita wanita ini sampai ke lubang cacing..baru dia tahu..langit tu tinggi atau rendah..

    BalasPadam
  8. 2 Rumah Penginapan di Jasin utk disewa. 0123736548 http://jasinhomestay.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. kahkahkah...
    inilah perangai juak2 umno!
    wat kerja sebab gila kuasa!
    gila pangkat!
    kalu xdapat apa dia nak camni la jadinya!
    kahkahkah!
    kahkahkah!
    mampos be end!
    mampus umngok!

    BalasPadam
  10. Jawapan dari Zaleha Bujang... ni interview mlm tadi ni... http://www.youtube.com/watch?v=63xM5irfmOs

    BalasPadam
  11. aku dah tengok video ni...jika itulah kisahnya...
    aku bersyukur...
    INSYAALAH...kak leha jangan putus asa...
    perjuangan yang ikhlas akan mendapat balasan yang setimpal..
    mungkin bukan rezeki kak leha kali ni...
    ada hikmah disebaliknya..
    teruskan perjuangan kak leha..

    paklongchin..

    BalasPadam