Khamis, 10 Februari 2011

Weii Sekutu Mazlan Aliman, Tg Zafrul & Zainal Aznam Dengar Bapak PM Cakap..!!!


Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, pelantikan bagi mengetuai setiap syarikat berkaitan kerajaan (GLC) adalah berdasarkan kemampuan seseorang itu.

Perdana Menteri berkata, kerajaan tidak terikat kepada sesuatu dasar dalam pelantikan berkenaan, sebagai contoh menolak ahli politik sebagai ketua dalam memimpin sesebuah GLC.

"Kita (kerajaan) tak ada ketetapan sedemikian. Kerajaan akan melantik berdasarkan kemampuan seseorang itu tak kira sama ada orang korporat, bekas pegawai kerajaan atau bekas ahli politik,”

Kalau tak pekak pasti dengar apa yang dinasihatkan oleh YAB PM tu...Cuma kalau buat buat pekak macam mazlan aliman dan sekutu komunisnya DAPig, PKR dan kuda belang hamPAS itu cerita lain lah...maknanya memang taknak dengar cakap lah, kalau dah tak nak dengar cakap baik berhenti jer dari menganggotai J/K yang dibentuk oleh Kerajaan yang jelas dikuasai oleh orang politik MELAYU!!!


Sementara itu Tan Sri Isa pula dilihat tidak mahu memanjangkan isu ini dan dengan hati yang cukup lapang dan jiwa yang besar beliau mengatakan bahawa-


"Bila kita dilantik, biasalah ada yang tak suka, orang tak suka saya dari dulu. Apa sahaja jawatan yang saya pegang...ada sahaja yang tidak suka. Biarlah, saya tetap akan terus majukan Felda."


Namun Tan Sri Isa ada menambah-

"Mereka yang cakap begini biasanya mestilah hebat tapi kita kena tengok rekod mereka, hebat sangat ke sehingga boleh sesuka hati mendakwa itu dan ini... apapun biarlah," katanya.


hah! agak agak apa jasa 3 ekor beruk yang melolong sana sini mengatakan keburukan orang yang telah diberikan kepercayaan oleh pemerintahan tertinggi negara? Ada dia jaga masaalah rakyat yang mahukan pembelaan perumahan, pekerjaan, pendidikan, kesihatan, keselamatan, kemajuan dan banyak lagi yang sememangnya digalas dan dipikul oleh YB TAN SRI ISA SAMAD sejak lebih 40 tahun dulu hingga kini? ada?


Jenis 3 ekor ni memalukan melayu jer la...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen