Selasa, 19 April 2011

Rampasan Kuasa Melayu Oleh Cina Secara Besar Besaran

Mulanya Mac 2008 apabila kerusi kerusi parti komponen yang mewakili kaum cina didalam BN ditolak di Penang, Selangor, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur serta bandar bandar utama yang secara tradisi dikuasai oleh puak pembangkang terutama DAPig kecuali JOHOR BAHRU!

PRK Sibu tahun lalu juga merupakan pintu utama yang menjadi pemangkin kepada semangat kecinaan yang menebal dikalangan cina komunis DAPig untuk menyuburkan sifat rasis dikalangan orang orang cina.

PRN Sarawak awal minggu ini merupakan suatu manifestasi bahawa gerakkan untuk merampas kuasa Melayu yang selama ini menaungi setiap denyut nadi rakyat telah dilihat berjaya oleh puak puak rasis ini.

Apakah benar bahawa puak rasis komunis cina ini berjaya? Apakah dengan menikam dan membelakangkan kuasa Melayu dibandar bandar merupakan kejayaan?

Apakah segala kemudahan yang telah disediakan oleh kerajaan BN yang memerintah selama ini hingga cina cina rasis@komunis ini mampu mendongak bongkak dengan kekayaan yang mereka laba harus dikenang dengan tentangan!

Apakah dengan menafikan penguasaan politik dan kuasa BN dibandar bandar merupakan halatuju baru semangat kecinaan melampau dalam menempuh kehidupan berpolitik dalam negara?

Kalau itu ukuran kejayaannya, apakah pula sikap kita?
Apakah orang orang Melayu dan bumiputera yang selama ini cukup gemar bertolak ansur yang akhirnya terus tertolak dan semakin jauh beransur..!

Apakah kita masih boleh bertimbang rasa disaat orang tidak langsung mengamalkannya? Apakah masih ada rasa kasih dan sayang sesama bangsa yang kita junjung sekian lama?

Cukuplah...Ini negara Melayu! Hanya Melayu yang berhak untuk menerajui tampuk kuasa! Harus diingat masih ada lagi Melayu yang rela menumpahkan darahnya demi mempertahankan watan yang tercinta!

Hidup Melayu Bermaruah!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

7 ulasan:

  1. SIAPA LAGI RASIST... DAPA LAGI DASHYAT MASIH ADA JUAK2 KEPARAT JENGKLOT MEMBASUH BERAK MEREKA ITULAH MELAYU TALIBARUT PR...

    BOLEH KE LINK BLOQ
    http://headbomb.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Utk kaum Melayu kekal memerintah Malaysia :
    1. Melayu mestilah bersatu. PAS dan UMNO haruslah bersatu. Kita orang Melayu berpakat2lah utk berkongsi kuasa dan dapatkan majoriti 2/3 di Parliamen pada PRU13 nanti.
    2. Parti2 Cina spt MCA dan Gerakan adalah tidak releven lagi dlm BN. UMNO mestilah sudah sedar bahawa kaum Cina sebenarnya telah bersatu utk menentang kaum Melayu. MCA dan Gerakan akan mendesak PM utk tunduk dan menerima segala permintaan2 kaum Cina. Contohnya setiap kali ada pilihanraya kecil, PM mesti hulurkan 2 atau 3 juta peruntukan utk SRJKC. Kononnya utk membeli undi kaum Cina. Duit mereka kebas, undi tetap diberi kpd DAP!
    3. Pada PRU13 ini, jangan letakkan calon2 Cina dari MCA dan Gerakan di kawasan2 majoriti Melayu. Ada 45 kawasan majoriti Cina di Mlaysia yg boleh menampung calon2 MCA dan Gerakan. Chua Soi Lek haruslah diletakkan supaya menentang Lim Kit Siang dan Koh Tsu Koon menentang Lim Guan Eng. Kita tengok betul2 dgn jelas kaum Cina menyokong siapa.
    4. Kalau MCA dan Gerakan kalah jangan lantik orang Cina sbg Senator dan dijadikan Menteri. Biarlah kaum Cina tidak ada suara langsung di dalam Kerajaan di Parliamen. Biarlah kaum Cina jadi Pembangkang sahaja.
    5. Setelah kaum Melayu dapat memerintah dgn kuasa 2/3 di Parliamen, ikutlah contoh Lee Kuan Yew dari PAP Singapore. Jangan terlalu emosi dan berlembut hati. Hapuskan SRKJC dan SRJKT. SRJKC lah tempat di mana anak2 Cina diasuh dari kecil utk membenci Malay kui. Utk perpaduan kita kena mulakan dgn SATU SEKOLAH sahaja. Kenapa Singapore boleh buat, kita tak boleh buat? Kaum Melayu tak ada telor ke?
    6. Pertubuhan2 haram spt HINDRAF mestilah dihapuskan. Pemimpin2 mereka ditahan utk selama2nya di bawah ISA. Singapore boleh menahan orang2 yg subversif selama 20 tahun lebih, kita tak boleh? Singapore boleh membawa orang2 yg menentang Kerajaan ke Mahkamah dan memufliskan mereka supaya tidak langsung boleh bersuara lagi, Kita tak boleh?
    7. Jika pemimpin2 politik Melayu berani bertindak spt yg dicadangkan, maka isyaallah amanlah Malaysia dan terjaminlah masa depan anak cucu kita.
    8. Kalau pemimpin2 politik Melayu asyik berkelahi dan berpecah belah, maka orang Melayu Malaysia akan jadi spt orang Melayu di Singapore yg langsung jadi spt melukut di tepi gantang sahaja.
    9. Oh ya baru teringat : Kan Melayu mudah lupa ...............
    10. Tak kan Melayu hilang di dunia? Tinggal nama ajelah kut!

    BalasPadam
  3. Masalah Melayu kerana terdapat Melayu yg sentiasa mencari ruang untuk musnahkan bangsanya sendiri.Jelasnya, Pok Najis secara terang2an menafikan hak melayu untuk mencapai pendamaian sesama melayu dan dibantu serta disokong puak melayu yg terlalu gilakan kuasa olitik tanpa memperdulikan nasib bangsanya sendiri.Selagi puak haprak Parti Ajaran Sesat bersekongkol dgn adik PAP selagi itulah melayu akan tengelam di tanah air mereka.Pada puak ini, melunturkan kuasa politik org melayu adalah jihad bagi puak paling bodoh ini.

    BalasPadam
  4. Bukan rakyat melayu,
    tapi pemimpin melayu secara total
    baik umno, pas dan pkr
    merekalah yang byk keparat.
    kita rakyat melayu sedang menyimpan marah membara dalam hati, tapi pemimpin melayu masih x sedar diri..
    cukup2lah najib jgn asyik ingat cina cina cina,
    ingat byk2 kat melayu, bumiputra yang masih bagi dato seri kuasa sekarang ni.. jgn tunggu rakyat melayu 'bunuh' pemimpin melayu kelak.
    Awas amarah rakyat melayu!

    BalasPadam
  5. Jangan beri muka langsung kat bangsa keparat ini. Lihatlah pemimpin melayu umno telah mencurahkan berjuta-juta ringgit konon untuk mendapat sokongan mereka tapi apa yang orang melayu dapat daripada mereka. memang benar tahap kesabaran melayu telah sampai kemuncaknya. ingatlah ds najib kami dah tidak dapat sabar melihat telatah bangsa yang tak pernah mahu bertolak ansur ini baik dap mca atau gerakan sama sahaja . jangan lagi beri kerusi majoriti melayu kpd mereka pasti mereka akan kalah.

    BalasPadam
  6. Ayuhhh..apa lagi yang kita tunggu???

    Bersatu lah Melayu..siapa pun kamu, fahaman apa pun kamu ikuti, kita tetap Melayu, ke mana lagi harus kita nak membawa diri, keluarga dan anak pinak jika suatu hari nanti DAP memerintah seperti Singapore, menindas dan menghalau kita dari bumi ini???

    Ke Indonesia? mahukah Indoneia yang telah padat penduduknya menerima kita?? Tidak wahai sahabat, tidak sama sekali...kita cuma ada Tanah Melayu, tanah ini milik nenek moyang kita..tidak seperti kaum yang mendokong parti rasis DAPig..

    Mereka ada tanah besar China, mereka boleh pulang sekiranya berlaku apa2..malah mereka tidak pernah sesekali tunduk dan taat setia pada Tanah Melayu, tidak sekali....

    Mereka sering merungut bahawa negara ini kejam ke atas mereka, mereka kutuk negara ini, mereka anggap negara ini sial tapi dalam masa yang sama mereka menjarah hasilnya sehingga kekenyangan, kaya raya.

    Kita Melayu dapat apa???? Ekonomi? Kuasa? semuanya tinggal sekelumit..tinggalkan rempit, tinggalkan gejala sosial..tolonglah bangsaku...

    Apa lagi yang anda tunggu wahai Melayu yang telah moden, lupakah anda di mana kakimu berpijak akibat permodenan??

    Mahukah kelak tanah yang kamu pijak ini menjadi milik orang asing (kini sebahagian besar tanah dibandar dimiliki Cina)..mahukah kita kembali dijajah..

    Berapa ramai di kalangan kita mampu memiliki rumah mewah wahai sahabat??? Berapa kerat Melayu yang kaya berbanding Cina aparat!!

    Kita bukan malas seperti yang mereka kata, tapi peluang ekonomi kita dirampas mereka, mereka sekat kita berniaga, mereka cuma tolong kaum mereka sahaja untuk berniaga dan menjadi kaya...sedarkah anda, apa tindakan kita?!!!!

    Lihat sahaja mana-mana shopping kompleks siapa yang menguasainya??Adakah Melayu diberi peluang untuk berniaga??? Tiada kawan..Jika aada skalipun sewa akan dinaikan sehinga lima enam kali ganda berbanding bangsa mereka yang sama berniaga.

    Siapa pembekal bahan2 binaan? Siapa yang monopoli tender2 pembinaan perumahan? Siapa yang monopoli sektor swasta? Mereka..Cina aparat!!!

    Bukan kerana kita Melayu malas tuan2...kerana mereka telah menutup ruang2 tersebut bersama pakatan, persatuan serta NGO mereka..percayalah...

    Mengapa mereka berpeluang berbuat demikian?? Kerana kita Melayu tidak pernah nak bersatu...

    Cukuplah Empayar Melayu dihancurkan oleh kuasa asing, kita dijajah ratusan tahun...mahukah ia berulang kembali..sedarlah wahai sahabat..sedarlah wahai Melayu!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  7. Melayu masih konfius nak pilih Melayu atau Islam, atau mereka akan sentiasa dikonfiuskan? Terutama pelajar2 university. Puak2 Pas harus mencari Jalan utk bertemu dan berbincang dgn UMNO. Mereka harus sedar DAP atau lain2 parti bukan Islam TIDAK akan tolong atau menaikan ISLAM walaupun mereka pandai baca Quran atau petik 2-3 ayat dari hadis Nabi (s.a.w)

    BalasPadam