Isnin, 16 September 2019

PANAS ~ Bukti Pemimpin PH Bela Pendatang..!


Persoalannya kenapa pulak takde pengenalan diri? Kalau benar warganegara kenapa takde langsung id atau surat beranak? kenapa tak di usahakan untuk mendapatkan IC jika ada surat beranak?

Maknanya nama di atas tu tentulah pendatang..! Kalau pendatang kenapa pula nak diberikan layanan sama seperti rakyat jelata? wakil rakyat pendatang asing ke verapan ni?

Kalau jenis ini lah pemimpin PH...memang jahanam sistem dan rosak negara..! Binatang bela pendatang..!

Tunggu apa lagi..!
Tukar ajer laa..

Lu Fikir La Sendiri..!

ada ic tak???

36 ulasan:

  1. Nii soal kemanusian..klau benar xde ic tangkap saja selepas rawatan..pegawai2 korup dzaman najibby lah punya angkara..umno mmg pakar dlm hal impot pendatang nii..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua salah Umno dan Najib.
      Mangkuk punya pemikiran..

      Dh jadi kerajaan apa yg PH buat?
      Dia terang lagi bersuluh.
      Penama yg sign dlm surat tu kena diambil tindakan..
      Klinik tak ada masalah kalau pesakit tu tak ada IC. Tapi surat arahan dari pihak Exco negeri adalah satu bentuk penyalahgunaan kuasa...

      Padam
  2. Ted
    Demo tu Bila masuk haram Kat malaysia dok Tau. Mu dok soh buat verity.

    BalasPadam
  3. Ted, mu royat Yb suruh hantar Klinik Swasta Dia bayar la

    BalasPadam
  4. Semasa Malaysia baru ni, dalam diam2 pemimpin PH Cina dan India mcm sedang mem putihkan atau sedang berusaha utk memberi kerakyatan malaysia kepada kaum2 mereka.

    Bila kaum Cina dan India bertambah ramai, ini sudah jadi masalah kepada imbangan etnik dan menggugat kaum pribumi melayu dan Islam
    .

    Pihak berkuasa sila lihat isu ini dgn serius...

    BalasPadam
  5. Bangang punya penchachai..zahid kaut untung berjuta2 bawa bangla dn nepal masuk sini..ko nk suruh ph tangkap mmg payah apatahlagi dilingdungi oleh pegawai korup..nii semua adalah peninggalan umno bn kepada ph..prOoTt 💨💨dmuka tontowi al pornowi..💦

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mangkuk ni lagi...
      Lepas tu terkentut kentut...

      Itu ajer yg dia pandai.
      Masih nk salahkan Kerajaan lama.

      Apa yg PH buat skrg?
      Dulu menyalak mcm anjing.
      Skrg dh menang jgnlah jadi bodoh pulak.

      Selesaikanlah kalau bijak sgt.
      Apa nk bg alasan bodoh.
      Dh jadi kerajaan semua kuasa dah ditangan. Laksanakan lah...

      Hipokrit...dah lah menang pru dgn menipu rakyat dan buat fitnah. Bila dh menang bodoh tsk tahu nk mentadbir negara..

      Makin teruk adalah...

      Padam
  6. Walaubagaimanapun aku setuju jika ph lancarkan kempen antipendatang..hantar balik segera..ambil data mereka dn hantar pulang..perchayalah puak2 lahanat nii akn menuntut hak sebagai warganegara satu hari nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko terlebih makan taik puak2 lahanat nii sebab tu ko semakin bodoh dan berwajah taik pendatang.

      Padam
  7. Habis la Malaysia kini dipenuhi pendatang China? Yang mana rakyat yang mana pendatang, mereka sama sahaja, rupa sama, makanan sama, perangai sama, saling lindung melindungi, lihat sahaja MACAU scam yang sudah berpuluh tahun melakukan kerja2 JENAYAH disini? Jumlah mereka tersangat ramai?

    Sehingga kini penjenayah2 ini masih tidak dapat dibenteras? Sudah tentu bilangan mereka tersangat ramai?

    BalasPadam
  8. Zahid bawa masuk, korang pulak nak putihkan? Kenapa tak nak kesan, tangkap dan bawa pulang beramai2 semula ke negara asal? Kenapa nak jadikan rakyat negara ni oula?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak Tangkap ramai2 kunun...nak tangkap Jho Lo sorang pun si Hamid tu terkial2...hikhikhik!!!

      Padam
    2. Nii lagii sekoq hamlau..ko fhm apa tk isu nya nii..siapa kata ph nk putihkn pendatang nii?..dulu najibby sendiri kata pelancong dari china akn diberi visa utk mudahkn mereka masuk sini..si botak nazri yg juga menteri plancongan pun luluskn segera visa utk pelancong china dn sekarang machai nk slhkn ph pula?..dh kaut untung berjuta2 lps tuu suruh ph tangkap plk..ko tanyalh zahid berapa dia untung jual bangla dulu..xhabis mkn punya..


      Perpaduan ummah neneq ko zahid..prOoTt arghhhh leganya..

      Padam
    3. Sepatutnya cai dan mahacai perlu risau, siapa bakal jadi Perdana Menteri selepas madeyy mampos.

      Cai dan mahacai kena ingat, umur orang tua tu hari ni dah masuk 94 tahun, umurnya dah semakin menghampiri liang lahat, so kalau esok lusa dia padam, siapa nak jadi ganti tempat dia, itu yang patut cai dan mahacai risaukan bukan risau pasal UMNO.

      Padam
  9. Exco dah jumpa 2 ekor pendatang haram....

    exco sepatutnye repot polis....exco ni nak lidongi pendatang haram keling plak...

    Kenape cai PH melalut?...

    Doktor kat klinik pon boleh panggil polis...

    BalasPadam
  10. Kerjasama UMNO-Pas boleh menang 40 kerusi DUN di Perak.

    PRESIDEN Parti PUTERA, Datuk Dr. Ibrahim Ali berucap dalam ucapan di Ceramah Umum Perkasakan Ummah di Bota Kanan semalam.

    Kerjasama UMNO dan Pas boleh memenangi 40 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Perak .

    Datuk Dr. Ibrahim Ali berkata, ini menyebabkan Pakatan Harapan (PH) bimbang terhadap kerjasama dua parti tersebut.

    “Di Perak ada 59 kerusi DUN dan jika UMNO serta Pas bekerjasama, tiada tiga penjuru maka 40 kerusi DUN menang.

    “Mereka (PH) hanya boleh menang 19 kerusi, bererti kuasa kekal di tangan orang Melayu.

    PERAK BOLEH LINGKUP SEKELIP MATA
    UNDI TAK PERCAYA DAN RAMPASAN KUASA
    DUA ADUN DAP SAH LETAK JAWATAN PULA
    KERAJAAN PH PERAK LINGKUP AKHIRNYA

    “Sebab itu Lim Guan Eng takut, dia gelisah kerana mengikut kira-kira ada 29 kerusi Parlimen, kalau Pas dan UMNO bekerjasama boleh menang.

    Tangkap Mukhriz bila undi tak percaya di Perak dan Kedah masa terdekat ini.

    Datuk Seri Mukhriz Mahathir akan kalah di Jerlun dan Datuk Seri Dr Mujahid Yusof pun kalah,” katanya.

    #BUYMUSLIMFIRST

    #POPCORNTAMBAHDANTEPUK

    BalasPadam
  11. Zahid kaut untung pendatang bangla dan nepal ade yg nak marah plak...bangla dan nepal masuk secara sah...

    Keling 2 ekor ni pendatang haram...

    Csi PH dah pening kerana PH kerajaan sepenggal...

    Kikikikik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khairulryezal osman16 September 2019 9:33 PTG

      Dh gila isim

      Padam
    2. Binatang bela pendatang..!...kihkihkih....beruk maknyeh dah masuk parlimen...haru...

      Padam
  12. terang bersuluh atok bagi tender runding terus 450 jota projek kroni di KB ...


    bole kata "saya tak tahu"


    haaahhh macaiiii tepukkkk..!!


    puiiiii..!!

    #bmf

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cepat pegi buat laporan!! Sembang dlm ni buat apa bangang!!!


      FUUUUcccccccKKKKkkkkkk.....kikiki

      Padam
    2. I Fuck kat bontot you too!!!

      Padam
    3. buat lapuran pulis si bedul asyik tido memanjang...

      mengabihkan boreh ...!!

      Padam
    4. yang buat laporan polis pun boleh kena tahan...apa hal!!!

      Padam
  13. Korang sembang apa...
    Pendatang dh memang ramai...
    Sekarang baru nak kalut...
    Kalu kerajaan masih umno masih korang nak bising pasal isu ni dan buy muslim first...
    Ceh retard sungguh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sepatutnya cai dan mahacai perlu risau, siapa bakal jadi Perdana Menteri selepas madeyy mampos.

      Cai dan mahacai kena ingat, umur orang tua tu hari ni dah masuk 94 tahun, umurnya dah semakin menghampiri liang lahat, so kalau esok lusa dia padam, siapa nak jadi ganti tempat dia, itu yang patut cai dan mahacai risaukan bukan risau pasal UMNO dan PAS.

      Padam
  14. Eeeeeeeeeeeebrahiiiiimmmmmm ally katak pun kau orang percaya!!



    Kahkah kahkah kahkah

    BalasPadam
  15. Kan elok kalau semua org melayu bersatu bersama UMNO dan PAS. Kita bubarkan parti PAN dan parti Bunga.
    Semua masuk PAS dan UMNO semula.
    Kita bentuk kerajaan baru BN 2.0.

    Umno, Pas, Mca, Mic, gabungan sabah dan sarawak....mesti mantap dan solid.
    Kita ajar 2 parti ni iaitu PKR dan DAP.


    Biar PKR dan DAP jadi pembangkang...

    Semua kaum akan aman & terbela bila kaum majoriti bersatu dan kuat.
    Ini yg sedang diuasahakan oleh Umno dan pas...insya Allah akan berhasil..

    Politik malaysia akan berubah lagi bila :
    1. Atok dh tiada.
    2. Atok insaf dan kembali ke Umno.
    3. Atok bubarkan parlimen.

    Kita tunggu dan lihat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beranganlah kau sampai mampos.ramalan pru14 kau dulu semua ke laut
      FUUUUUccCcCcKKkkkKKKKKK.....KIKIKIKI

      Padam
    2. dulu lain sekarang dah lain!!!

      Padam
    3. Madey da takut.... Madey join D4Pig mmg tk pelik pun.. gile kuasa dn BAPA PERPECAHAN MELAYU

      Padam
    4. Rakyat lagi pelik bila Tun M yg dulu kononnya pejuang Melayu selama 22 Tahun menggelar DAP rasis boleh pula tidur sebantal dgn DAP sekarang

      Padam
    5. atok kena insaf dan bertaubat..

      Sebelum pergi, elok satukan semula org2 melayu.

      Umur panjang tapi kalau dilaknat oleh generasi muda, nanti terseksa dialam kubur...

      memang atok ada pengaruh...gunakan untuk kebaikan dan bukan utk kayakan anak beranak dan kroni2...

      Sedarlah Atok, DAP dan PKR sedang bekerja keras untuk menumbangkan mu...

      Jgn nanti dah tinggal nyawa PH di hujung tanduk,baru nak join semula UMNO...masa tu pintu dah tertutup..


      Maka seluruh ahli keluarga atok akan disiasat dan mungkin akan masuk kepenjara...ini adalah episod yg sgt memalukan...


      percayalah hanya UMNO sahaj yg ikhlas mmeperjuangkan orang melayu islam tanpa meminggirkan kaum2 yg lain...


      atok tempatnya di dlm UMNO....hanya pemimpin UMNO yg boleh berkerja dgn atok...Atok pun memerlukan pemimpin yg bijak yg ramai dlm umno...Dalam PH semuanya hampeh!!!

      harap atok sedar dan insaf!! selagi masih ada peluang.


      2 tahun dh tak lama lagi...
      atok akan diserang dgn hebat...dari dalam.
      Dlm PH terlalu byk musuh dlm selimut...

      percayalah hanya UMNO/PAS dan BN yg mampu melindungi atok masa tu


      Padam
  16. keris berayon.....nak tergelak.
    Kalau sekadar berayun tapi tak guna otak pun tak jadi...

    BalasPadam