Sabtu, 6 November 2010

PAS Kalah!!! Nik Aziz Bakal Letak Jawatan...



Banyak sangat sok sek sok sek yang kedengaran dikalangan ahli PAS dalam menelan KEKALAHAN mereka di kerusi Dewan Undangan Negeri Galas Khamis lalu.


Apapun hakikatnya PAS KALAH!!! PAS KALAH dalam MEMPERTAHANKAN GALAS!!! Galas di Kelantan! bukan di Johor atau Sarawak!

Galas terletak didalam negeri yang diperintah PAS selama lebih 20 tahun, siapa Menteri Besar Kelantan? tentunya Nik Najis si penjual syurga dan agama!!!


Hakikat bahawa kesedaran rakyat dan pengundi yang melihat kepimpinan YAB PM begitu menyeluruh dan memberikan keadilan kepada semua pihak dan bangsa! Gagasan 1Malaysia telah berjaya disemat disanubari rakyat dan pengundi.


Antara lain ialah kata kata azimat YAB Presiden Parti semasa merasmi dan menggulung ucapan didalam Perhimpunan Agung UMNO bulan lalu begitu dipegang teguh oleh ahli ahli UMNO untuk merentas perjalanan menggapai kecemerlangan parti. Ianya merupakan ubat berguna kepada semua ahli UMNO khususnya dan anggotan komponen amnya.

Dicelah lelehan airmata puak puak kuda belang PAS yang taksub dan gagal menerima KEKALAHAN PAS DI GALAS, ada cerita menarik yang boleh direnung bersama...

Nik Najis dilihat sudah tidak bermaya! Nik Najis sudah out dated!!! Nik Najis sudah tidak mempunyai sentuhan kemenangan dan keramat di mata orang PAS, kalau dah dikalangan ahli pun Nik Najis sudah terkulai apa tah lagi orang asli!!!

Ada suara suara yang membisikkan ke telinga Nik Najis agar beliau mengundurkan diri dari tampuk pemerintahan kerajaan negeri, ada juga suara yang mengatakan bahawa Husam Kusam Al Japnapari akan dipilih dan ditunjuk oleh Nik Najis dalam waktu terdekat ini...


wah..wah itu sebab si Japnapari ni sebok sangat pasal kesihatan PM, daun dah kembang rupanya, tapi apakah husam kusam ini akan diterima oleh pihak Istana? apakah husam kusam ini akan diterima oleh puak takiyudin, ustaz halim, group fatah, nik amar dan lain lain lagi?

Kita nantikan Nik Najis bertatih menuruni tangga kekuasaan!!! Turun lah sekarang dan berehat lah dari politik...mainlah dengan cucu cucu kamu selagi ada masa dan ketika, pergilah berbulan madu semula dengan sabariah!!!

Kerana melihat kepada umur dan keuzuran yang ada, mungkin tak lama....
rumah kata pergi! kubur kata mari!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. kurang ajar...sia jagalah maruah anjing...mana boleh ambil gambar,maruah anjing untuk dimain...manusia ada maruah anjing pun ada maruah...

    BalasPadam