Ahad, 8 September 2013

Anak Papa..


"Saya bangga dengan papa," demikian luah anak sulung Ketua Pembangkang,  Nurul Izzah Anwar.

Nurul Izzah yang kali kedua menjadi Ahli Parlimen Lembah Pantai sekaligus berjaya mempertahakan kawasannya sejak PRU12 pada tahun 2008 tidak sekali-kali berputus asa walaupun pelbagai tohmahan dihadapinya, terutama bapanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saya rasa...Alhamdulillah penggal kedua saya menang juga pada PRU lalu. Saya tidak fikir sangat perkara itu.

"Saya sentiasa bangga dengan papa, bukan sebab beliau pernah menjadi Timbalan Perdana Menteri, tetapi rasa bangga kerana beliau menjadi tahanan politik yang berani dan keluarga kami terus bersatu," katanya kepada Sinar Harian Online dalam satu wawancara eksklusif.


Namanya anak..kena lah cover bapak..walau salah macam mana pun tetap kena cover lebih lagi kalau cover bapak tu dapat imbuhan sebagai wakil rakyat..! tak suruh pun tetap cover kan..!!!
papa hebat..!!!
Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Yeahh ! anak papa sama Papa sama hebat !!

    BalasPadam
  2. Anak Papa dan Papa sama-sama menjadi pengkhianat kepada ugama, bangsa dan negara.

    BalasPadam