Jumaat, 6 Jun 2014

HOT ~ Jangan Salahkan Perempuan…OK !


Kenapa la kita tak pernah merasa cukup dengan apa yang kita ada..! yang penting bukan besar..! yang mustahak bukan panjang..! yang perlu ialah SELALU..! wakakakakaka..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki yang membeli alat pembesar zakar dengan membuat bayaran sebanyak RM450 secara dalam talian tertipu apabila dia hanya menerima satu kanta pembesar dengan arahan "Jangan gunakannya pada waktu siang".
Pelanggan yang berasa terhina itu hanya mahu dikenali sebagai Ong, dari Seri Kembangan, merupakan antara pembeli yang terpedaya dengan penipuan secara dalam talian, sehingga kerugian ribuan ringgit.
Pengerusi Biro Aduan dan Perkhidmatan Awam MCA, Datuk Seri Michael Chong berkata, Ong merupakan antara tiga individu yang tampil berjumpa dengan beliau bagi mengadu mengenai mereka telah ditipu oleh penipuan dalam talian pada tahun ini. 
Dunia..dunia..!
Wakakakakaka….

3 ulasan:

  1. BEtui la..ape lak tipunyaa...cer letak kanta pembesar tu kat anu ko Ong...mesti nampak besar...jadi la..utk penyedap hati...wakakakakaka......gile sex jugak ek cine2 bukit kat Malaysia ni...hahahaha.... ingatkan cerdik...rupanya tongong jugak cine bukit ni..hahahaha

    BalasPadam
  2. Kena tanya bang non macam mana nak kasi bengkok...

    BalasPadam
  3. Ong yg tak ada ong. Bodoh jg cina sekor ni.

    BalasPadam