Selasa, 10 Jun 2014

Lidah Siapa Yang Menjilat Tu..!


Bukan main asyik lagi menjilat…akhirnya..!!!

Layan…

Surat kepada penjilat Amerika Syarikat


Sudah tiga bulan pesawat  MH370  milik MAS  dalam penerbangan  Kuala Lumpur -  Beijing  hilang.   Tetapi hingga kini  tidak ada sebarang petunjuk yang  menunjukkan pesawat itu  terhempas di Lautan Hindi  walaupun usaha pencarian dilakukan oleh  pakar-pakar antarabangsa.  Saya secara peribadi  sangat simpati dengan  tragedi   ini  dan  bangga dengan kesungguhan yang ditunjukkan oleh  Pemangku Menteri  Pengangkutan, Hishamuddin Hussein.
.
Seminggu selepas  pesawat itu gagal dikesan,  selepas banyak kajian dibuat  saya merumuskan  tragedi itu melibatkan  Agensi Perisikan Pusat (CIA)  Amerika Syarikat.   CIA memang terkenal dengan kerja-kerja  jahat termasuk menembak jatuh pesawat penumpang.
.
Tetapi teori saya yang melibatkan CIA telah menimbulkan rasa marah penjilat Amerika Syarikat  di negara ini.  Dengan kuasa yang ada,  penjilat ini menggunakan kuasanya untuk memberi tekanan kepada saya.  Tetapi saya beruntung organisasi  yang menaungi saya  tidak terasuk dengan  penjilat Amerika Syarikat ini untuk memberikan tekanan kepada saya.
.
Tidak apalah kalau teori saya mengarut dan tidak masuk akal terutama akal penjilat Amerika Syarikat itu.  Tetapi  selepas tiga bulan dia gagal membuktikan  teori  konspirasi saya melibatkan CIA  itu karut.   Maknanya selagi teori saya belum dibuktikan karut,  ia masih boleh  dianggap  betul  kecualilah ada bukti yang menunjukkan CIA tidak terlibat.
.
Tetapi daripada pembacaan dan kajian saya,  CIA ini memang licik.  Kerja kotor mereka  tidak meninggalkan jejak.  Kalau ada bukti mereka terlibat pun  apakah kita berani mengatakan mereka terlibat dalam keadaan  pemimpin kita yang  bergantung harap kepada Amerika  Syarkat?   Secara jujur, saya sama sekali tidak  terkejut  kalau akhirnya  CIA didapati tidak terlibat.
.
Kepada penjilat Amerika Syarikat itu saya mahu berkata, lain kali  kalau  tidak boleh menangkis  teori  saya   dengan  teori dia   (apa lagi selepas tiga bulan),  janganlah  menganggap ia sebagai karut dan tidak masuk akal.  Bagi tahu saya sekarang  teori  apa yang masuk akal?

1 ulasan:

  1. dia ni dulu reporter hiburan, banyak tgk wayang dan filem fantasi. sebab itulah fikirannya pun banyak ilusi...

    BalasPadam