Ahad, 18 November 2018

Apabila Komunis Berkuasa..!


Apa yang nak dikesahkan..! Tony Pua ada untuk pastikan ekonomi menguntungkan pihak dia. Linggiitt jatuh apa ada kesah..! belum sampai RM5 per Dollar. 

Majikan pulak senyum sumbing sebab dah banyak potongan dapat. Majikan ni pulak kaum tongsan. 

Usaha untuk menjauhkan pelabur berjaya. yang di luar tak datang yang di dalam bawa keluar modal. Kilang tutup..! Pekerja kilang tentunya ramai bukan tongsan, so apa masaalah? 

Yang lebih penting duit KWSP akan mengecil. Khazanah tentu akan menguncup. CSR untuk Agama dan bangsa Melayu mudah untuk di potong.

Great Eastern milik OCBC Singapura pulak dah masuk untuk cover insuran B40. Belanja pendidikan persendirian cina dah jadi bajet kerajaan..so nak susah apa lagi? tidur jer la.

Juak komunis seperti Anthony Loke, Teressa, Gobind, Kula dan lain lain akur menurut kata. Jadi semuanya ok seperti yang komunis minta.

Tanya apa yang sedang berlaku di dalam MOF, arahan untuk mencungkil dan menggali projek untuk mencari salah orang politik sedang giat di buat. 

Dengarnya bukan sahaja zaman Najib dan Pak Lah, rupanya komunis dah mula kumpul bukti di zaman Tun M, Anwar, Daim dan yang sewaktu dengannya..! Bukan sahaja betis dan peha, nampaknya satu badan komunis meraih nikmatnya. 

Itu sebab khabarnya dah ada yang bercakap cacing dah naik ke mata, beruk dapat bunga. Komunis moden la katakan..! siapa suruh letak di tengah pinggan? Patut lah ada yang bengkak mata dan sembab muka kerana tak lena tidur..!

Dulu, komunis tidur di hutan, sekarang komunis tidur di dalam dewan..!

Jangan kata anak, bapak komunis lagi kuat berdengkur..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. lu fikir la sendiri jual paper paper lama

    BalasPadam
  2. Bodoss sgt kerr nk fikir..klau kominis rakyat xpilih..hormati pilihan rakyat bkn tuduh org kominis..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Keturunan komunis pendatang makan babi kuattipu macam kau Ted manoff!!

      Padam
  3. MUKO GAMPANG NI LAGI!

    BalasPadam