Khamis, 18 Februari 2010

Anwar Masih Ada Senjata Lagi Beb...


Apabila Mahkamah memutuskan...

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim gagal dalam rayuannya di Mahkamah Rayuan untuk membatalkan tuduhan liwat terhadapnya.Hakim Datuk Wira Abu Samah Nordin berkata tiada kes untuk mahkamah itu membenarkan rayuan tersebut.Hakim Abu Samah juga berkata, mahkamah berpendapat Anwar gagal membuktikan bahawa pertuduhan atau pendakwaan terhadap beliau bersifat tidak adil dan satu menyalahgunaan proses mahkamah.

Panel tiga hakim Mahkamah Rayuan itu sebulat suara menolak rayuan ketua umum PKR itu. Dua lagi hakim ialah Datuk Sulaiman Daud dan Datuk Azhar Ma'ah.Oleh itu, kata Hakim Abu Samah, perbicaraan kes liwat terhadap Anwar hendaklah diteruskan.

Maka...


Pasukan peguam bela Anwar melantik seorang pakar DNA dan dua pakar forensik untuk membantu mencabar kesahihan bukti-bukti yang akan dibawa masuk oleh pendakwaraya.

Tiga pakar berkenaan ialah pakar DNA, Dr. Brian McDonald dari Sydney, Australia, pakar forensik, Dr. C Damodaran dari Chennai, India dan Dr. David Wells dari Melbourne Australia.

Komen

Sementara Puak-puak Gay Yahudi di Australia dan US sudah mengatur langkah untuk membela Presiden Kelab Gay mereka ini, Anwar PM ( Peliwat Malang ) juga mengatur strategi dengan membawa masuk orang luar yang dikatakan pakar hingga dikatakan kepakaran mereka sahaja lah yang layak dan handal. dasar jiwa hamba abdi...

Itu hak Nuar! dia punya pasal, malah selepas ini jangan heran kalau kak wan pulak terpaksa menangis terlentang memberitahu dunia yang beliau sebenarnya tidak bahagia dengan nuar selama ini kerana nuar Mati Pucuk!

Mungkin beliau boleh menambah bahawa kekecewaannya kepada nuar bukan kerana nuar Mati Pucuk serta gagal memberikan nafkah batin kepadanya malah nuar juga merelakan dirinya menjadi lauk pauk kegemaran puak Gay hingga terpaksa memakai penutup botol akibat terlalu besar nya lubang periuk lakinya itu....huhu.

Jadi dalam hal ni tentulah bukan nuar yang meliwat saiful malah saiful pulak yang akan didapati bersalah kerana meliwat nuar...Nuar masih ada senjata beb!
Agaknya itu yang N.Ajis takut sangat dengan nuar, takut nuar singkap..hehehe

Sendiri Mau Ingat!!!

4 ulasan:

  1. KALAU SI EZAM BUKAK CERITA AIB ANUARKAN BAGUS.TAPI DIA BERPEGANG PD PRINSIP TAK BUKA AIB ORG,LAGI BAGUS

    http://xr.com/PAS-TERLAMPAU

    BalasPadam
  2. sapa kata kak wan tak bahagia... kak wan paling takut bila bang nuar ada.... tak sempat kering bulu beb.. atas bawah depan belakang tarak hal punya..baby..apapun bro berak lawassss wooo..

    BalasPadam
  3. salam husin,
    setuju..huhu
    terima kasih sin

    BalasPadam
  4. salam hero kecik,
    ye ker?
    kesian kak wan cam tu kan? macam tu ketaapi pun boleh u-turn..hehehe
    terima kasih

    BalasPadam