Isnin, 8 Februari 2010

err..Orang PAS Memang Macam Tu..!!!


Sebuah blog jeffrydamien09.blogspot.com menyiarkan gambar yang telah diubahsuai mempamerkan aksi melampau terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan Anwar dengan aksi liwat.

Ekoran itu seorang bekas pegawai tentera membuat satu laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu (IPD) di Pengkalan Chepa berhubung penghinaan tersebut.

Pihak kami memandang perbuatan itu amat tidak wajar dilakukan dan bersifat provokatif yang boleh menyebab berlakunya ketidakstabilan politik negara.

Selain itu kata beliau perbuatan bloger tersebut memburuk-burukkan imej Menteri Besar Kelantan dan Anwar secara tidak langsung menyentuh mengenai perbicaraan mantan Timbalan Perdana Menteri itu di mahkamah dan boleh dianggap subjudis.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz berkata, tindakan bloger terbabit sebenarnya turut mencemarkan imej negara kerana secara tidak langsung mereka mempamerkan identiti masyarakat di negara ini.

“Sampai begitu sekali rakyat Malaysia sehingga tidak tahu halal haram serta nilai murni dan moral begitu rendah sekali,” ujarnya.

Komen

PAS dah terdesak lalu tersedak! Sebenarnya PAS dah tidak tahu lagi cara untuk berdepan dengan bloggers-bloggers yang menegakkan perjuangan Agama, Bangsa dan Tanahair.

Yang heran kenapa baru sekarang PAS nak mempersoalkan tindakan sahabat penulis yang merupakan pejuang dan wira bloggers dalam mendepani pakatan syaitan pihak pembangkang!

Apa yang Jeffry telah lakukan? apakah PAS yakin dan percaya malah mengakui bahawa gambar yang dikeluarkan itu benar gambar N.Ajis sedang diliwat oleh Anwar secara terang? kalau pun bukan didalam kelambu seperti mana yang didakwa oleh N.Ajis.

Sejak bila pulak PAS merasakan bahawa tindakan seumpama itu boleh menggugat keharmonian dan kesejahteraan rakyat? Tidakkah PAS juga yang bersungguh-sungguh memperjuangkan kebiadapan dan keruntuhan moral pelukis-pelukis kartun seperti zunar yang sentiasa mengeksploitasi gambar-gambar yang terlampau?

Sejak bila pulak orang PAS boleh bercakap tentang moral? Bukankah PAS jelas tidak bermoral apabila terbeliak-beliak biji mata memandang alat sulit eli dan muslimahnya pulak begitu bersemangat mempertahankan perlakuan lucah seorang pemimpin wanita?

Penulis harus mengakui bahawa kerunsingan yang timbul di benak kepala hotak N.Ajis akan kewujudan gambar liwat itu kerana tidak mahu rakyat dapat 'membayangkan' akan perlakuan nuar apabila mengadakan aksi tersebut...huhu tapi apa yang penulis heran sejak bila pulak gambar sedemikian boleh menimbulkan subjudis didalam prosiding mahkamah yang sedang berlangsung?

Sejak bila pulak PAS bercakap tentang halal haram? sedangkan PAS sendiri pun mampu menghalalkan yang haram seperti merestui tindakan ronnie liew dengan slogan takebeer nya! menikus tentang cadangan duit zakat yang mahu dibelanjakan oleh kerajaan negeri kerana PAS di Terengganu dulu pun pernah memberi duit zakat kepada anak exco mereka kan jadi apa nak heran...?

PAS tak perlu bercakap tentang moral dan hukum hakam agama! kerana PAS hari ini jelas tidak lagi berpegang kepada rasio berpolitik yang meletakkan agama sebagai landasan perjuangan! Tiada lagi hudud! tiada lagi membangun bersama Islam, tiada lagi membangun bersama kepimpinan ulama!

Yang ada hari ini ialah PAS for All! Agama adalah Alat! Syurga dan neraka boleh dipastikan oleh seseorang! kan itu pegangan PAS sekarang... Kesesatan satu perjuangan! hakikat kepada satu perjuangan sesat PAS dulu, kini dan selamanya...
Orang PAS memang macam tuhh!!! ppttuuiiihhh!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Salam Bro.

    Orang PAS memang cam tu.. sekarang belakon nak tunjuk baik la plak. Dulu PAS berpolitik tanpa halam haram. Bila sekarang PAS dah nk mampus.. pandai la pulak nak jadi baik. Mana bloggers ko yg hebat sangat tu. dah masuk syurga ker.. Bloggers ko pun dh meyampah ngan PAS.Pergi JAHANAM dengan Fcukatan...

    BalasPadam
  2. Salam bro, inilah akibatnya bila selalu pulas telinga orang, bila orang pulas telinga dia.... terasa panas juga ye.... inilah perangai hampAS...kah...kah...kah....

    BalasPadam
  3. Putra,

    hahaha. . biasak la. . Pas tetap bongok dan akan terus bongok sampai bila2. . haha

    BalasPadam
  4. salam bro herokecik,
    setuju pergi mampos dengan fuckatan!
    terima kasih

    BalasPadam
  5. salam bro YG,
    setuju feel PAS memang macam tuh...
    terima kasih

    BalasPadam
  6. salam Bro MC,
    Setuju PAS dulu, kini dan selamanya tetap BONGOK!!!!
    terima kasih

    BalasPadam
  7. Salam kepada pemilik blog.

    Aku mula berjinak dengan PAS sejak tahun 1997. Masa tu tahun 3 di universiti. Satu bilik dengan budak Persatuan mahasiswa Islam (PMI). Bagi aku dulu perjuangan PAS berlandaskan Islam. Mereka agak ekstrim sebab kerajaan tidak beri ruang untuk mereka di media arus perdana.

    12 tahun aku menyokong PAS tetapi aku tak yakin PAS boleh memerintah. Sebab itu setiap kali undi aku pangkah UMNO.

    Jangkaan aku betul. Sekarang apabila Allah memberi peluang sedikit untuk PAS memerintah dan berkuasa keadaannya kelam kabut. PAS sekarang ibarat keldai tunggangan DAP.

    Di Selangor, Jangankan nak tutup kilang arak di Shah Alam, nak larang jual di kedai Tujuh Sebelas yang majaroti orang Islam pun tak mampu kerana dimarah oleh DAP. PAS membisu apabila PKR nak guna wang zakat untuk takbir negeri. PAS membisu apabila gerai-gerai orang Melayu di sepanjang jalan Sabak Bernam - Sekincan dirobohkan.

    Di Pulau Pinang, PAS membisu isu perarakan Maulidur Rasul. PAS membisu isu perobohan gerai-gerai kecil milik orang Melayu (agaknya orang Melayu Pulau Pinang bukan orang Islam, sebab itu PAS tak peduli).

    Di Perak, PAS mengajar pengikutnya derhaka kepada Sultan Perak. PAS berpendapat semua pihak disekelilingnya seperti Sultan Perak, mahkamah, polis, mufti Perak, tentera yang tidak memihaknya adalah jahat. Jika memihaknya baik.

    Di Kelantan, kalau UMNO buat walaupun baik masuk neraka. Kalau PAS buat walaupun jahat masuk syurga. UMNO kroni jahat, celaka , masuk neraka. PAS kroni ikut nabi. Pemimpin UMNO maki atau dedahkan keburukan pemimpin PAS, pemimpin tak boleh diikut, pemimpin celaka, pemimpin masuk neraka. Pemimpin PAS maki dan dedahkan keburukan orang, ikut Allah kerana Allah pun maki dalam al-Quran. pemimpin UMNO rasuah, memang celaka. Pemimpin PAS rasuah dikata sedekah daripada pihak tertentu.

    Apalah punya pendirian PAS.

    Oleh sebab aku menilai sesebuah parti guna akal, aku sedar akan kebobrokan PAS. Rakan-rakan aku menilai menggunakan ketaksuban, sampai sekarang taksub dengan Pok Nik. Sampai tahap air basuh tangan Pok Nik diminum konon ambik berkat. Pok Nik kata, di Kelantan selipar jamban dia asyik hilang sebab orang tu nak ambik berkat.

    Teruja tahap babun namanya tu.

    BalasPadam
  8. salam anon 1235,
    err orang PAS memang macam tuhh..
    syukur sdr diberikan taufik dan hidayah utk melihat dan mengakui yang hak dan meninggalkan yang bathil...
    terima kasih

    BalasPadam