Selasa, 9 Februari 2010

Nizar Dah TerhemPAS! Anwar Liwatkan Proses TerhemPAS!!!


PUTRAJAYA 9 Feb. – Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir kekal sebagai Menteri Besar Perak selepas Mahkamah Persekutuan hari ini mengisytiharkan bahawa pelantikan beliau yang dibuat oleh Sultan Perak Sultan Azlan Shah adalah sah mengikut Perlembagaan.

Panel lima hakim yang diketuai Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Alauddin Mohd Sheriff membuat keputusan sebulat suara bahawa Sultan Azlan Shah telah menggunakan bidang kuasa baginda untuk melantik Zambry bagi menggantikan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin daripada pakatan DAP-Pas-PKR setelah berpuas hati bahawa Mohammad Nizar tidak lagi menikmati kelebihan undi dalam Dewan Undangan negeri.

“Tidak terdapat syarat dalam Perlembagaan Negeri yang memerlukan undi tidak percaya diambil oleh Dewan Undangan Negeri. Dalam kes yang diadili, tidak ada keraguan bahawa Zambry mempunyai sokongan 31 daripada 59 Ahli Dewan Undangan Negeri.”

Komen

Nampaknya Nizar dan kuncu-kuncu komunisnya boleh lah meneruskan program jalan-jalan naik bas terus mengelilingi negeri Perak. Ini kerana Nizar Komunis bukan ada jawatan, malah 2 jawatan sebagai MP dan ADUN pun bukan nya amanah yang mampu dipikulnya secara berhemah, yang dia tahu berpolitik dan terus berpolitik!

Masaalah rakyat di kawasan yang beliau wakili bukan urusan yang menjadi keutamaan, yang menjadi keutamaan hari ini bagaimana nak meyakinkan kuda belang bahawa keputusan mahkamah itu tidak adil, tidak telus dan zalim. Nampaknya Nizar dan para komunis yang lain terpaksa memanggil sidang dewan bawah pokok semula untuk membuat usul tergempar! Sibinatang sivakumar pun dah lama tak pakai jubah speaker yang koyak hari itu, jadi apa lagi? tak heran lepas ini politik di Perak akan terus dikocakkan oleh agen-agen komunis ini...

Hakikat bahawa takdir Allah lah yang mengatasi semua perkara...Takdir bahawa nizar tidak layak dan tidak mampu menjadi MB negeri Perak. Kalau ada iman, nizar dan sekutunya akan akur dengan takdir yang menimpa...dah terhemPAS! buat lah cara dah terhemPAS bongok!!!

Anwar hanya bermain dengan mahkamah! Anwar sedang memperlahankan momentum yang sedang meningkat naik! perasaan yakin dan simpati kepada saiful minggu lalu perlu untuk dipotong dan dipadamkan dibenak dan akal fikiran rakyat. itu jer tujuan anwar!

Hakikat bahawa anwar tidak mahu tenggelam dan tewas kepada gelombang yang dicetuskan oleh saiful. Maka Utusan dijadikan alasan! Hakim dijadikan bahan! selepas ini jika hakim lain sekalipun dan anwar menjumpai jalan buntu didalam prosiding liwatnya ini maka perkara yang sama juga akan dimainkan oleh Anwar dan gerombolan peguam hapraknya!

Itu lah kerja Anwar! bagi peguam-peguam muda, proses ini merupakan satu ilmu 'delay tactic' yang seharusnya kamu semua pelajari. Bagi penjenayah yang lain juga, teori ini mungkin boleh digunapakai bagi melewatkan proses penghakiman! Penjenayah boleh lah menjadikan kes anwar ini sebagai rujukan bagi melambatkan proses keadilan! Penjenayah ajer yang mengenali penjenayah yang lain! kira bersama membela Penjenayah la ni!

Kalau nizar dah terhemPAS maka Anwar hanya melambatkan proses terhemPAS nya ajer...

Sendiri Mau Ingat!!!

2 ulasan:

  1. Hahahahaha... kesian Nijar HEMPAP tu....

    tak apa...tak apa... jawatan Presiden Bola Sepak Perak si Nijar HEMPAP ni masih ada kuasa lagi. Jahanamkan pentadbiran dan pemain bola sepak Perak tahun ini, biarkan jatuh dari Liga Super... kalau ada pemain yang tak puas hati, suruh mereka bawa kes ke mahkamah, boleh jumpa di mahkamah lagi, boleh buat ramalan apa pula keputusan hakim waktu itu.

    Nanti akan ada rakyat yang sokong di belakang anda Nijar HEMPAP.. jangan risau.... Hahahahahahahaha......

    BalasPadam
  2. salam shonzu,
    hahahaha...terhempap! terhempas! terbabas!
    terima kasih

    BalasPadam