Rabu, 31 Mac 2010

DAPig Kit Siang...Buktikan!!! / Samy No Value Untuk Di Jual!!!


TPM Tan Sri Muhyiddin dalam sidang akhbarnya tadi mencabar Bapak Middle Finger Malaysia Lim Kit Siang membuktikan bahawa angan-angan Lim Jeninnya selama ini yang mahukan Malaysian Malaysia dan yang terbaru Middle Malaysia dijadikan panduan hidup kuda belang DAPig diterima oleh sekutu jahat mereka Pakatan Haprak PAS dan PKR...

Ini kerana selama ini tiada satu pun, tiada air liur basi mana-mana pemimpin PAS dan PKR pun yang menyambut laungan khinzir DAP ini.

Usaha Kit Siang Malam untuk melagakan kepimpinan negara diantara Dato Seri Najib dan Tan Sri Muhyiddin jelas menampakkan kaum KKK ini sudah kehabisan idea dan modal untuk mendepani penerimaan rakyat yang semakin bertaut kuat dan erat terhadap kerajaan BN.

Itu sebab Peliwat Malang begitu bersungguh-sungguh ingin merosakkan Gagasan 1Malaysia dengan mengaitkan ideologi yahudi nya, sedangkan dunia tahu bahawa Anwar lah yang begitu akrab, mesra dan saling meliwat diantara beliau dan Israel...

PRK Hulu Selangor...

Si Samy Presiden seumur hidup MIC ini nampaknya begitu bersungguh-sungguh untuk meletakkan G Palirnivel sebagai calon, diberitakan Samy hanya menghantar 1 nama dari MIC untuk dijadikan calon dalam PRK Hulu Selangor nanti.

Apa muslihat pundek ni? apakah beliau begitu sayang kepada G Timbalan Presiden partinya itu agar dapat mewakili kaum dan dirinya didalam kerajaan? atau usaha menjerat G yang diberitakan masih mempunyai baki tertunggak yang banyak untuk dilangsaikan kepada rakyat dan pengundi Hulu Selangor selama ini?

Pandangan bahawa menghantar G sebagai calon merupakan usaha terbaik untuk terus membenamkan Timbalan Presiden MIC itu tidak boleh diketepikan kerana jika G kalah maka cerahlah masa depan Mr Samy No Value untuk terus kekal sebagai Presiden MIC untuk ke berapa kali ntah....

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Salam bro,

    apa2 pon kita harap DS Najib menunjukkan kebijaksanaan beliau spt di bagan pinang dlu, kasi lanyak cukup2x.

    BalasPadam
  2. Ala bang.

    Jangan marah. Biar di letak Palanival... Kita kalahkan... baru padan muka.... Biar MIC tutup kedai. Semua ahli masuk magal sakti.. ha h a.. OK...

    BalasPadam
  3. Betul macam tu.


    Biar DS Najib pun sama nak dgr cakap MIC. Kita pengundi melayu majoriti. Jika nak dgr penasihat umno letak lah paria-paria ni.

    BalasPadam
  4. DS Dr.Khir.

    Memang DSKhir dengki dgn TanSri, Dulu janji nak beri kerusi Kuala Selangor pada TanSri. Tapi tak pun senaraikan PRU12. Semua org TanSri DRKhir pancung. Memang pasal penyapu dan d Majlis d Selayang cakap nak bungkus semua pegawai.Memang DtKhir sombong dan bongkak. Tgk Pemimpin UMNO Bhgn kebanyakkan di Selangor Sekolah pun setakat SPM aje. Tak percaya tanya Ybhg Datuk YDP sekarang. Tgk Rawang apa dah jadi Dtk Tang dah pun jadikan HongKong. tak ada pun nak tolong orang Melayu cuma gerai makan aje\. Apa DRkhir buat masalah melayu Rawang tak selasai. Cuma marah pada Ketua Bhgn ketika itu.

    Ini ada BENAR.

    BalasPadam