Selasa, 23 Mac 2010

Kalabakan Tarik Balik Kenyataan!!!


Ahli Parlimen Kalabakan Dato Seri Ghafor Salleh yang meroyan petang tadi dalam membahaskan titah ucapan SPB Yang Di Pertuan Agong telah MENARIK BALIK kenyataan beliau yang menuduh DS Zahrain Ahli Parlimen Bayan Baru Berbohong!

Beliau yang kesal dengan tindakan yang beliau lakukan berkata bahawa beliau GAGAL mengawal perasaan dan marah dengan pendedahan pembohongan Anwar Aljuburi oleh Bayan Baru itu, oleh yang demikian tuduhan yang mengatakan Bayan Baru berbohong adalah satu kesilapan dan mengakui bahawa Ahli Parlimen Bayan Baru itu berkata benar dalam mendedahkan pembohongan Anwar Aljuburi didalam Dewan Rakyat minggu lalu.

Ikut hati mati! ikut rasa binasa! ikut nafsu lesu...LU FIKIR LA SENDIRI TOK!!!

4 ulasan:

  1. Salam Putera Merdeka.

    Saya begitu hairan dan terkejut dengan tindakan DS Ghafor Salleh. Kenapa tidak di amati betul-betul apa yang di ucapankan oleh DS Zahrain. Saya puji tindakan Datuk Puad, begitu tenang mengolah apa yang berlaku.

    Harap mereka-mereka yang dalam Umno/BN lebih berhati-hati, jangan meroyan tak tentu hala tuju. Tetapi Syabas juga saya ucapkan pada DS Ghafor yng berani menarik balik kenyataan beliau itu. Kalau tersilap kembalilah kepangkal jalan , tiada salahnya kan...

    PR sudah seperti cacing kepanasan, itulah bahana kalau banyak melakukan pembohongan demi pembohongan. Rakyat sudah membuka mata. Teman rapat seperjuangan yang telah membuka pekong yang ada. Selamatkanlah Malaysia dari mereka-mereka yang tidak bertanggung jawab.

    "Betulkanlah yang Biasa
    dan Biasakanlah yang Betul".

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com
    http://saatjais.formor.com

    BalasPadam
  2. Salam bro,

    itulah bro kalau gagal memahami apa yang telah disampaikan oleh DS Zahrain itu... bukan setakat rakyat saja yang salah faham mengenainya tetapi malang sekali apabila wakil rakyat seperti Ghaffur dan Ku Li juga turut tidak faham sehingga tidak sedar mengeluarkan kenyataan yang bukan-bukan..

    BalasPadam
  3. heran jugak tengok perangai ahli politik otai ni...tak faham ape orang cakap, tanya la, jgn nak melenting tak tentu pasal.DS ZAHRIN cakap benda betul, nak marah2, kan dah malu....ape la punya ahli politik macam ni.....

    BalasPadam
  4. salam....

    ramailah lagi ahli parlimen kita di dewan Rakyat
    yg dah cukup edah atau dah expired date..otak dah tumpul untuk berbahas yg bernas....lagak
    lakunya hanya boleh angkat tangan sahaja jika
    ada usul untuk mengundi meluluskan sesuatu
    pindaan dan sebagainya....berilah peluang kepada
    yg muda pula...tapi syabas juga kepada yg veteran tapi sentiasa menimba ilmu untuk
    berbahas!

    BalasPadam