Rabu, 17 Mac 2010

Parlimen...Anwar Masih Meroyan Rupanya!


Setelah Dewan bersambung 2.30 petang tadi, Anwar meneruskan pembohongan dan penipuan nya dengan mengatakan bahawa proses pemecatan beliau sebagai TPM 1998 sebagai tidak sah kerana SPB Agong tidak dimaklumkan.

Pelik! pertama kerana Anwar bohong yang SPB tidak dimaklumkan, sedangkan apa jua keputusan yang dibuat atas perlantikan atau pemecatan Jemaah Kabinet oleh Perdana Menteri adalah hak mutlak Perdana Menteri dan ianya pasti dimaklumkan kepada SPB Agong mengikut peruntukan perlembagaan.

Baru sekejap tadi hina Agong sekarang nak minta nyawa dengan Agong pulak...!

Keputusan mahkamah persekutuan tempoh hari yang menafikan hajat Anwar untuk menidakkan keputusan Perdana Menteri waktu itu Tun Dr Mahathir yang mengakui akan kesahihan dan kebenaran atas tindakan PM itu rupanya menyebabkan Anwar terus meroyan mengenangkan kuasa dan pangkat dirinya sebagai TPM telah hilang.

Setakat ini Anwar tidak langsung mencadang dan membentangkan idea untuk kepentingan rakyat dan negara. Kalau setakat menyalahkan jer...cina buta pun tahu, kalau setakat nak kata diri sendiri jer betul keling bunting pun reti...ceh! piraahhh!

Standart Ketua Pembangkang yang berangan nak jadi PM!!!

Kesian...

7 ulasan:

  1. pelik bin heran, ngape ada lg mangkok2 hayun yg masih dok pecaya dan sokong kelentong dan temberang manusia yg nama nuar brahim ni....pengundi2 buta hati yg sokong pr kena pikir2kan hal ni pada pru akan datang !!!

    BalasPadam
  2. UNTUK DSAI : KHRAKKKK PUIHHHHHHHHHHHH

    BalasPadam
  3. . Nuar ni dah semakin teserlah gilanya...tulah akibatnya klu terlalu banyak sgt menipu dan menyalahgunakan agama utk menutup dosa2 yg dilakukan.

    BalasPadam
  4. Bro, Anwar ni memang dah gila. Hanya balaci dan YB-YB PR (DAP,PKR dan PAS) je yg masih menyembah Anwar. YB-YB PAS dan PKR yg Islam tu hati mereka dah tertutup. Setiap masa dijajah oleh Anwar,Azizah dan anaknya. Anwar anak beranak ni penjahat dan pembuat maksiat kepada Allah.

    BalasPadam
  5. Penyokong dah buta hati
    Nak buat cam ner...

    BalasPadam
  6. Salam bro, tak lama lagi rakyat akan menjadi celik, merake semakin sehari menjadi muak dan jijik dengan telatah AnuWar....

    BalasPadam
  7. salam,
    anon 1618
    PG
    Bonda
    anselmo
    anon 2107
    Yang Gambi

    setuju dengan pandangan tuan/puan semua, kita nantikan episod seterusnya...
    terima kasih

    BalasPadam