Selasa, 12 Oktober 2010

PRK Galas...PAS Umum Calon!



PASIR MAS 11 Okt. – PAS akan mengumumkan nama calonnya untuk bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas pada 24 Okt, kata Pengarah Pilihan raya Pas Kelantan, Abdul Fatah Harun.

Beliau berkata, semua senarai calon parti itu untuk pilihan raya tersebut telah diserahkan kepada Dewan Syura untuk diperhalusi sebelum diputuskan secara muktamad.

“Kita (Pas) bercadang membuat pengumuman nama calon 24 Oktober ini serentak dengan hari pengumuman yang akan dibuat oleh parti lawan BN (Barisan Nasional), ini dikirakan sesuai dan adil bagi semua pihak,” katanya kepada Bernama di sini hari ini.

Yang kat atas tu salah sorang calon ker??? Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. BILA KETUA KAUM ORG ASLI SENDIRI X BENARKAN MANA2 PIHAK BERKEMPEN DI KAWASAN MEREKA, MAKA BERLUMBA2 LAH PUAK2 PENCACAI PARTAI SESAT CUBA MENAMBAT HATI KAUM ORG ASLI DGN PELBAGAI JANJI, TERMASUK LA JADI CALON SUPAYA SNANG NAK CUCUK IDONG DAN 'BELI' JIWA RAKYAT WLUPUN CALON TU DI PILIH SBG BIDAN TERJON

    BalasPadam
  2. Kalau nilah calon PAS PIS PUS kat Galas..aku takut nak ke Galas..kang naya kena sumpit..sumpit dari depan takpe sangat kalau sumpit dari belakang tu aku takut..kah kah kah

    BalasPadam