Isnin, 7 Februari 2011

Nik Najis Takde Otak...Buat Apa Debat?P


Seminggu dua ni heboh pulak cerita nak berdebat dengan murSHITdol hamPAS niknajis! semalam pulak tua kutuk ni kata “Saya sedia berdebat dengan sesiapa sahaja, asalkan mereka mempunyai tauliah dan ada kedudukan,” katanya kepada pemberita selepas melancarkan Skim Al-At'am, di Dataran Pasir Pekan, dekat Tumpat.

Hari ini ketua penerangan PAS Idris menyindir parti lawannya Umno supaya "mengumpul ulama yang ada dalam parti Umno untuk turut serta".


Persoalannya kenapa pulak sekarang? kenapa pulak setelah pelbagai 'fatwa politik sonsang' yang dikeluarkan oleh MB Kelantan yang hanya tahu makan tido ni keluarkan hingga kuda kuda belang PAS di ranting ranting begitu kuat bergayut dan berpegang kepada kata kata sesatnya.?

Debat ni boleh dibuat jika mahu mencari kebenaran atas landasa agama. tapi kalau jenis yang memang menggunakan agama untuk sesuap kuasa politik seperti PAS ni apa perlu nya debat?


Perlu kah UMNO menyahut saranan PAS yang pasti akan mempergunakan isu ini untuk mengalih kelemahan dan kekalahan yang baru mereka lalui di Tenang?

Nik Najis bukan ulamak! tok guru Ayah lah juga telah menyatakan bahawa nik najis adalah muhdalul bukan mrshidul! penyesat!!!

Nik najis pasti akan turun dengan hujah sonsang dan akan menegakkan benang basah dan penyelewengan yang beliau lakukan demi kelangsungan kuasa politik! Tiada langsung kebenaran agama yang akan dipertahankan olehnya dan jika ada pun ianya mesti menguntungkan politik beliau...jadi buat apa debat?'


Tak payah buang masa! berdebat dengan orang gila! berdebat dengan orang yang hanya memilih kebenaran jika menguntungkan diri dan parti nya!!! sebodoh bodoh lembu pun masih ada otak yang boleh dimasak lemak dan menjadi hidangan terutama di kedai kedai makan minang...

Tapi jenis macam nik najis ni...takut takut belah jer kepala tengok otak pun tak de!!!
Buat apa debat???

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. woii....gilo....
    ulamak tu, tarak guna la duk smaye tungeng2 kalu duk ngato ko ore alim ulamak ni, darjat dia tinggi tu....bakpo x kato ko nabi terus. srupo jah maksud tu...

    taubat la wahai puok umno .......

    BalasPadam
  2. wahai putra merdeka palo hotok......
    ngucap balik la........
    stakat nak kipas kepala umno tu sampai agama tergadai, baik mapus jijok ko lori....

    BalasPadam
  3. Kenyataan paling bodoh dan paling bangang....

    BalasPadam