Isnin, 25 April 2011

Gempar!!! Azizah & Nuar Perang Besar...



















Diberitakan sejak menonton video lucah suaminya bersama pelacur cina yang memegang pas pelajar bulan lalu, azizah begitu meluat dan semakin membenci suaminya nuar.


Kalau sebelum ini banyak diperkatakan tentang suaminya yang suka meliwat mampu ditangani dengan selamba dan bersahaja tetapi kali ini azizah sudah gagal mengawal nafsu marahnya. Sejak hari itu beliau bergaduh besar dengan nuar hingga terbang pinggan mangkuk belanga di rumah mereka.

Khabarnya anak mereka si nurul juga begitu dan semakin dingin dengan suaminya sesudah melihat tayangan video seks bapanya dengan china doll itu,

Soalnya kenapa begitu sekali respond si isteri dan anak kepada peliwat dan penzina didalam video tersebut? Menurut yang ampunya cerita...

Si isteri marahkan suaminya kerana selama ini cara mereka berjimak hanya mengikut cara lama dan tidak melambung lambung seperti mana yang suaminya perlakukan ketika bersama pelacur cina tersebut, amat jarang sekali dalam 20 minit boleh lagi seround!

Manakala si anak diberitakan marah kepada suaminya kerana terbukti suaminya gagal bukan sahaja menandingi kehebatan bapa mertuanya itu malah menyaingi nya pun belum tentu boleh!!!

Rupanya masaalah batin! masaalah seks ajer!!! anak beranak gila seks la...

Lu Fikir La Sendiri!!!

*gambar sekadar hiasan....hehehehe

3 ulasan:

  1. ni apa punya ceritalah.... walaupun memang betul nuar dalam video tu...tapi gaya cerita anda (hearsay?) menghampiri fitnah....

    BalasPadam
  2. mmg la si nuar tu tp saya pon sama..x suka lah cerita2 cam ni..nak cerita..cerita la yg betul..

    BalasPadam
  3. alah yg lain2 pn sama..asyik cerita fitnah jer..kes altantuya la..apa la dan macam2 lagila..menokok tambah sehingga pemuda pemudi masa kini yg celik IT benci sangat dengan kerajaan.

    BalasPadam