Ahad, 10 April 2011

PRN SARAWAK..Khalid Gagap Niaga Pasar Minggu Betong!

Pagi ni semasa duduk bersarapan di pekan Betong kelihatan calon PKR yang menentang Jabu sedang sebok bersalam dengan orang ramai.

Turut kelihatan bersama stanny@setan ini ialah khalid gagap, seboklah bersalam dengan orang ramai.

Tapi bila perati lama lama nampaknya bukan khalid gagap yang menjual calon setan ni, nampaknya si setan pulak terpaksa menjual khalid gagap kepada orang ramai yang ada disitu.

Masaalahnya orang ramai tak kenal si khalid ni jadi dia orang buat yak tahu jer, dah lah si setan terpaksa menjual diri untuk memperkenalkan dirinya, ditambah lagi beban dengan menggalas biawak hidup gagap konon untuk diperkenalkan kepada orang ramai.

Rakyat di Betong bukan sahaja tak kenal khalid gagap, malah ada yang tak peduli pun group dia orang ni, buktinya makcik gambar kat atas tu tadi tanya khalid dangan setan nak beli sayur yang dia jual ke tidak?

Berkesempatan bertemu dengan orang ramai di pasar minggu pagi tadi jelas mereka semua sudah mempunyai jawapan kepada siapa yang bakal mereka undi! Bagi mereka Tan Sri Jabu sebagai anak tempatan yang selama ini menjadi pohon yang rendang bagi mereka untuk mengadu hal.

Pembangkang sama ada pkr dan bebas hanya datang menabur janji palsu dan akan berambus selepas 16hb depan, yang tinggal bersama mereka tetap Jabu.

Khalid dengan setan ni nampaknya lepas ni bolehlah bersama peniaga peniaga di pasar minggu untuk terus mendekati rakyat kalau betul kamu pejuang dan bersedia memperjuangkan mereka.. Itu pun kalau mereka sudi terima!

Lu fikir la sendiri!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 ulasan:

  1. KHA..KHAA..KHAA..K..K..KHAALID BIS..BIS..BISNES PA..PA...P...P..PA...PASIR KK..KAT S.S..SS..SA..SARAWAKK

    KK..KA..KHALID T..T..TE..TENGAH S..SS..SUU..SURVEY L..LL..LOMBONG PP..PA..PAA..PASIR. NAK AA..A.AANGKUT MA..MM MA..MASUK D...DA...DALAM P..PP..PLASTIK B..BB..BWK BB..BBA..BALIK SS..S.SSEMENJUNG HEHEH

    BalasPadam
  2. hahaha......anwar sampai ke swk sibok berkempen cari jam omeganya....siap sewa heli....si gagap nak cari pasir....hahaha...guan eng...habislah peniaga bumiputera di pasar tamu satok.....robohhhh abis.....hahaha...jaga2..menyesal tak berguna

    BalasPadam