Sabtu, 23 Jun 2012

Beza Sheikh Mahmoud Dengan Nik Aziz..!



Bapak Kapir menyalak nampaknya bila cadangan zalim lagi sesat menangguhkan haji kepada kuda belang semata mata mahu menghadapi pilihanraya disanggah dan dijelaskan sesat oleh ulama tersohor dunia..-


Syeikh Mahmoud Abdel Ghany turut meminta umat Islam tidak perlu menangguhkan pelaksanaan ibadat haji semata-mata untuk menyertai pilihan raya umum sekiranya dijalankan serentak pada musim itu.

Kenyataan tersebut bertentangan dengan Nik Abdul Aziz yang bersetuju dengan pandangan Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man yang meminta ahli Pas yang terlibat dengan pilihan raya umum menangguhkan hasrat menunaikan ibadat haji bagi memberi tumpuan kepada pilihan raya.

Nik Najis mahu disama taraf dengan ulama tersohor dunia hanya kerana mereka merasa alim, merasa ularmak dalam semak, merasa layak menjadi tok garu disebabkan kuda belang memanggil mereka dengan gelaran tok garu! walhal itu hanya perasaan mereka! perasaan yang datang dari jiwa yang beranggapan hanya dengan menjual agama  mereka akan kekal berkuasa! Bagi PAS..sesat adalah senjata dalam urusan politik mereka! agama adalah bahan jual beli yang paling laku dan berkesan!


Yang jelas Sheikh Al Azhar atau mana mana alim ulama dalam dunia pun tidak akan berjaya mengatasi ilmu politik sesat yang dibawa oleh PAS sejak dari awal penubuhannya lagi..mereka tahu dengan menonjolkan diri dan berpakaian seperti orang agama akan mendekatkan diri mereka dengan rakyat yang mudah dikelirukan.

Itu sebab kalau ditelusuri sejarah perjuangan PAS..hampir takde siapa masuk syurga hanya kerana tidak menyokong mereka! Umat Islam dalam negara sudah terlalu kecil bilangannya kerana sudah dikapirkan oleh mereka hanya kerana menolak perjuangan sesat mereka! 

Terbaru seperti mana kata PM..-

Datuk Seri Najib Tun Razak mengingatkan rakyat agar menolak pakatan pembangkang kerana mengajar masyarakat tiga nilai negatif dalam kehidupan mereka.

Tiga nilai itu menurut Perdana Menteri ialah tidak menepati janji, tidak mengenang budi serta tidak membayar hutang.

Beliau berkata demikian ketika berucap merasmikan program Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PDK) Ku Sihat di Kampung Sungai Bum Bum di sini hari ini. - UTUSAN

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan