Sabtu, 16 Jun 2012

Hadi Tak Payah Ajak Orang Lain Jadi Anjing!


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyeru rakyat Johor untuk membuat perubahan dengan menyokong Pakatan Rakyat menuju Putrajaya sepertimana yang ditunjukkan oleh beberapa tokoh Umno dan bekas pemimpin polis dan tentera yang kini menyertai perjuangan gabungan itu.

Bahkan, Abdul Hadi juga menggesa supaya rakyat negeri ini tidak menjadi seperti "ekor cicak" dalam usaha untuk menuju perubahan supaya tidak ketinggalan.

"Kita berharap orang Johor juga ikut buat perubahan. Kita tidak mahu orang negeri lain berubah, Johor tak berubah.

Lawak jugak hadi ni yer.. Sejak berjaya menjadikan diri dan partinya anjing jinak Anwar seterusnya penjilat tegar Ambiga, hadi hari ni mengajak rakyat Johor pulak ikut jejak langkah sonsang hadi dan Pas.

Begitulah pertimbangan hadi kepada rakyat terbanyak, bagi hadi semua orang sama dan serendah maruah dan pemikirannya serta parti yang dipimpinnya.

Bagi hadi politik ialah menjadi anjing penjilat tegar walau menjual agama, bangsa dan negara. Maruah diri? Dah lama dah hadi dan puak Pas gadai!

Lu Fikir La Sendiri!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 ulasan:

  1. "Kita berharap orang Johor juga ikut buat perubahan".

    Nak suruh orang Johor berfikiran sempit/taksub macam orang Klate.... percaya pangkah PAS masuk syorga?

    Nak suruh negeri Johor mundur macam negeri Klate?

    No, thank you, Hadi Awang, orang Johor tak sebodoh orang Klate.Kami dah lama maju terus ke hadapan sementara PAS masih bermimpi dan berkhayal.

    BalasPadam
  2. Ramai rakyat Kelantan merantau cari kehidupan di Tanah Johor dulu kini dan selama-lamanya selagi Kelantan mundur!!!!!!!

    BalasPadam