Khamis, 23 Ogos 2012

Rakyat Sabah Tidak Mahu Diliwat Anwar..!

Naib Presiden Parti Bersatu Sabah (PBS) Datuk Herbert Timbun Lagadan berkata rakyat Sabah seharusnya bijak menilai sejarah dan latar belakang ketua pakatan pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang banyak menabur janji tetapi tidak pernah ditunaikan.

Beliau yang juga ketua bahagian PBS Kadamaian berkata Anwar bukan sahaja gagal menunaikan janji 100 hari untuk memajukan Sabah dahulu, tetapi beliau juga sanggup melakukan apa sahaja semata-mata mahu mencapai agendanya untuk berkuasa.

"Inilah Anwar yang sanggup janji apa sahaja, dan kini beliau datang ke Sabah dengan pelbagai janji baharu dengan harapan rakyat Sabah akan terpikat," katanya dalam ucapan pada mesyuarat tahunan PBS bahagian itu, yang dirasmikan Presiden PBS Tan Sri Joseph Pairin Kitingan di Dewan Gopog Taginambur, dekat sini hari ini.

Herbert yang juga anggota Dewan Undangan Negeri Kedamaian berkata semasa presiden PBS (Pairin) memperjuangkan peruntukan yang lebih besar untuk Sabah pada suatu ketika dulu, Anwar yang merupakan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan ketika itu "menggelar" Pairin sebagai antiKuala Lumpur dan anti persekutuan.-BERNAMA

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan