Isnin, 30 Mei 2011

Konek Anwar Menyalak Lagi..

Menyalak lagi..!

Papagomo menulis -

Dalam isu ini Gomo Musykil dengan Retweet yang di lakukan oleh Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Dato Shaifuddin Abdullah apabila beliau melakukan RETWEET ayat dari seorang pelayar Tweeter bernama YuriOrlov_AK47 yang mana mengutuk Perhimpunan Sejuta Belia di Putrajaya yang berakhir semalam.

Saifuddin hanya RETWEET sahaja yang mana sebanyak dua kali di lakukan beliau, ini merupakan isyarat kepada pelayar yang lain bahawa Saifuddin Abdullah BERSETUJU dengan kenyataan Pembangkang YuriOrlov-AK47.

Apa Motif Saifuddin Abdullah dalam hal ini? Perdana Menteri Dato Seri Najib hadir dalam program tersebut sampaikan Lutut beliau mengalami kecederaan semasa bersama para belia sabtu lalu. Malah ramai lagi pemimpin BN turun padang dalam menjayakan Program Belia bagi kita Kerajaan mendekati anak anak muda.

Apakah Saifuddin Abdullah Kecewa kerana tidak di jemput sehingga sanggup bersetuju dengan kenyataan Pro pembangkang dalam Program Sejuta Belia? Mustahil jika tidak di jemput kerana semua Menteri dan Timbalan menteri terlibat dalam program Sejuta Belia dan hal ini Saifuddin juga ketahui.

Jelas lah di sini Saifuddin Abdullah merupakan DURI DALAM DAGING buat kerajaan di bawah kepimpinan Dato Seri Najib. berpenat kami semua menjayakan Program Sejuta Belia ada pula pemimpin dari dalam kerajaan sendiri Menemplak Program yang baik buat Belia.

Gomo meminta agar Dato Seri Najib Presiden UMNO bertanyakan kepada Timbalan Menteri Dato Saifuddin Abdullah apa yang beliau tidak puas hati sampai sanggup mempertikaikan Program Sejuta Belia yang di anjurkan Kerajaan Malaysia.-papagomo

lu fikir la sendiri!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Tiada ulasan:

Catat Ulasan