Rabu, 4 Mei 2011

Pengkhianat Islam...!



Mufti Perlis, Dr. Juanda Jaya menyifatkan pihak-pihak yang menentang penyatuan antara UMNO dan Pas sebagai pengkhianat Islam.

Selain itu beliau berkata, mereka juga boleh dianggap pendukung fikrah puak Khawarij iaitu sebuah kumpulan yang amat bencikan kesatuan di dalam Islam.

“Penyatuan (UMNO dan Pas) sebenarnya adalah wajib khususnya untuk kekuatan Islam dan Malaysia amnya. Semua pihak wajib berusaha ke arah itu,’’ katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Agak agak ada kena mengena dengan dua ekor biawak kat atas tu? pttuuiihh

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. kan elok terima cadangan mufti tu...nik azizi berjuang untuk politik tetapi mufti untuk islam ..ini bezanya...semoga ISLAM terus terserlah dan terjamin di MALAYSIA. KALAU dah Tak faham Croos over my dead body..entahla sekoplah mana depa p belajar dulu....nak kata bodoh tak leh gak sebab pegang jawatan besar,,hehehe

    BalasPadam
  2. TU 2 EKOR MENGKARONG KAT ATAS DAH KEHABISAN IDEA LA BRO. WA DGR DAP DAH TAK HERAN KLU SI PELIWAT TU MASUK SG BULOH INN. DIORANG DAH DPT PENGARUH KAUM CINA. SO PANDAI2 LA ORG MELAYU NAK PANGKAH MANA PRU13 NANTI HUHUHU

    BalasPadam