Sabtu, 28 Mei 2011

PAS Semakin Hancur...!


PAS sudah semakin hancur!!! Dengan menyaksikan pertandingan 3 penjuru di peringkat Timbalan Presiden, Naib Presiden pula 6 penjuru.

Dewan Pemuda atau Dewan Musibat pula menyaksikan pertandingan 4 penjuru di peringkat Timbalan Ketua manakala 2 penjuru di peringkat Naib.

Dewan Muslimut pulak menyaksikan Jawatan tertinggi semuanya dipertandingkan! Ketua 2 penjuru, Timbalan 2 penjuru sementara Naib 4 penjuru..

Apa lagi yang nak dibuktikan didalam PAS...Kewujudan 2 puak besar iaitu puak ulamak dalam semak dan puak erdogan tunggangan Anwar begitu sengit melawan habis habisan sesama mereka bagi mempastikan survival puak mana yang bakal mewarnai dan mengungguli barisan kepimpinan PAS bulan depan.

Khabarnya duit juga sudah semakin berleluasa, fatwa sonsang sudah dikeluarkan, semangat kenegerian di asah tajamkan...semuanya demi kuasa!

Kuasa yang sebenarnya ialah sokongan padu dan jitu kepada tuhan politik mereka iaitu Anwar dan DAPig...

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. generasi muda dan generasi baru?







    -------------------------------------------------------------
    PRU ke-13 Dan Pengkhianatan - Undi BN Undi HARAM. Pemimpin BN Pemimpin SETAN. Rakyat perlu bersedia dengan kehancuran dan kemusnahan generasi muda dan generasi baru
    >>>http://Blog1Malaysia.blogspot.com/<<<

    BalasPadam
  2. Mana saja Anwar ada, budaya politik wang pasti ada jugak

    Itu pun juak PAS tak nampak jugak

    BalasPadam
  3. PAS akan hancur bagaimana UMNO hampir hancur
    suatu ketika dahulu apabila anwar dalam Parti Umno. Puak erdogan akan dibantu oleh Anwar dengan memberi sogokan wang kepada perwakilan bagaimana berlaku dalam Parti UMNO dahulu.

    BalasPadam
  4. UMNO hampir hancur sebab politik wang yang dibawa oleh anwar & dia hampir berjaya. Kini sampailah masanya PAS pula dihancurkan oleh anwar. berjaya kah anwar kali ini?

    BalasPadam