Sabtu, 7 Mei 2011

Perang Salib...! PAS Menyokong Kristian?




















































Satu majlis pertemuan paderi dari seluruh negara yang didakwa turut membincangkan agenda menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan sekali gus melantik Perdana Menteri dalam kalangan penganut agama itu.

Dalam majlis makan malam itu, seramai 35 orang paderi dikatakan berdiri dalam bulatan dan saling berpegangan tangan tanda bersetuju untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Kristian dan mahu Perdana Menteri juga dalam kalangan penganut agama itu.

Orang dah tak de segan dan silu! orang dah semakin biadap dan kurang ajar! Melayu bukan sahaja bakal berperang dengan kapir komunis malah terpaksa berdepan dengan benteng benteng yang terdiri dari hamba sahya didalam PAS!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. PAS KAWASAN JELUTONG DAN PKRCABAGN JELUTONG MENYOKONG SEPENUHNYA KENYATAAN YB PARLIMEN JELUTONG ATAS CADANGANNYA. RIBUAN TERIMA KASIH JUGAK KEPADA YB KHALID SAMAD,TOK GURU HADI AWANG, TOK GURU NIK AZIZ YANG MEMBERIKAN SOKONGAN PADU KEPADA DAP.HARAPAN KAMI YB LIM GUAN ENG AKAN MELAKSANAKAN DI PULAU PINANG. UCAPAN TERIMA KASIH KEPADA ANWAR IBRAHIM. HARAPAN KAMI AMAT TINGGI. HIDUP PAS..HIDUP PAKATAN....AYUH LAKSANA SEKARANG.HIDUPLIM GUAN ENG DAN MALIK KASSIM

    BalasPadam
  2. haramjadah punya dap. berani main api dgn umat islam seluruh malaysia. bab agama jgn duk main2, islam adalah agama rasmi malaysia. ia adalah 1 daripada 7 wasiat raja2 melayu sebelum merdeka lagi. nampaknya dap sudah kurang ajaq dan berani memainkan bab sensitiviti umat islam. dap laknatullah...

    BalasPadam