Jumaat, 31 Ogos 2012

Renungkan...Penjajah Datang Di Malam Merdeka..!

Kerja DAPig adik kepada PAPig diseberang tambak semakin mudah! semakin terserlah! Dari awal lagi DAPig hanya memonitor hamba sahyanya untuk turun berdemonstrasi bagi menjatuhkan kerajaan Melayu Islam didalam negara ini. 
 
Ianya dibuktikan lagi dalam rusuhan 28 April yang lalu apabila puak komunis rasis ini sudah tidak mampu menyembunyikan hati perut mereka apabila jumlah dikalangan apek dan nyonya yang turut merusuh begitu meningkat dengan ketara. 
 
Sebab? sebab sudah semakin ramai Melayu haramjadah yang diketuai oleh Anwar Ibrahim menjadikan diri mereka perisai kepada tuhan komunis mereka untuk menjatuhkan kerajaan Melayu Islam ini secara kekerasan dengan mengganas dijalanan.

 
Hari ini sekali lagi atas semangat LGBT, plural agama serta gerakan memurtadkan umat islam yang disalut atas nama demokrasi, puak ini terus mempamerkan kehendak sebenar tuhan politik mereka diseberang tambak yang mahukan negara Melayu Islam ini terjerumus masuk menyembah negara "Israel" di Asia Tenggara ini.

Bagi mentor bapak tokong ini, selagi bumi berdaulat Melayu Islam ini tidak dapat ditundukkan dan disatukan dibawah satu bendera selagi itu mentornya tidak akan mampu mati dengan menutup kedua biji mata. Hakikat bahawa Singapork diterajang keluar dari Malaya ketika itu amat memedihkan mata hati mentor bapak tokong ini. 
 
Kenapa tidak ? kerana kebijaksanaan pemimpin Melayu waktu itu telah berjaya menyelamatkan keseluruhan bumi Melayu Islam ini dari usaha jahat lagi terancang mentor bapak tokong ini untuk mencengkam kuasa...maka sejak itu jugalah hasrat untuk bersatu tidak pernah luput dan padam malah sentiasa difikirkan dengan sokongan sekutu kuatnya Israel dan Amerika.

Hari ini peluang itu datang lagi..pintu telah terbuka, sesetengah golongan muda melayu yang buta sejarah dengan darah pengkhianat yang begitu membara ditambah dengan sokongan golongan tua melayu yang tamakkan kuasa dan tidak pedulikan nasib bangsa, agama dan negara maka usaha iblis DAPig ini sudah berani melangkau setapak dan semakin menjengkal muka kita bangsa beraja.

Cuba perati kedua dua bendera..! baik diatas mahu pun dibawah ni..tak banyak bezanya!
Apa maknanya? puak haramjadah ini sebenarnya sedang memalu gendang perang saudara! perang bangsa! Kenapa tidak? kerana mereka melakukannya dimalam hari bersejarah hari kemerdekaan negara berdaulat kita! kita menyambut merdeka mereka cuba datang menjajah!

Mereka melakukannya kerana melayu bangsat sudah semakin menjolok mata! mereka mahu merampasnya dari kita sementara kita WAJIB mempertahankannya! Tepuk dada tanya iman kita...!!! kerana syahid sebenarnya sudah berada didepan mata..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. BIASAK LER BROO..MUSUH DLM KELAMBU..DIORANG TUNGGU MASE NAK SERAH KEDAULATAN MUTLAK NEGARA NI KE TANGAN PENJAJAH. KLU TAK DPT CARA SAH.. GUNA PINTU BELAKANG..MCM ANUWAR MAIN BELAKANG! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam