Selasa, 27 Ogos 2013

Who Lets The Dog Out..! Woff..Woff..Woff


Paria terus menyalak..

“Bilangan mereka semakin bertambah dan membimbangkan. Adakah pihak yang pasti dengan menembak suspek ini dapat membasmi kadar jenayah negara?

“Saya menggesa Ahmad Zahid bekerjasama dengan saya bagi menangani isu ini supaya langkah pencegahan dapat diambil dengan sewajarnya,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Katanya, pembabitan belia India dalam jenayah adalah disebabkan lemahnya pembangunan sosio-ekonomi masyarakat India dan menjadi tugasnya membantu kerajaan dan kaum India bagi menangani isu ini.
Nampak? paria menyalak dengan lebih nyaring dengan menafikan tindakan pihak Polis dalam membendung gejala jenayah yang semakin meningkat kini, malah biadap dengan mengajar KDN agar tindakan yang diambil lebih wajar..! 
Kewajaran apa yang ada kepada pihak Polis jika anggota keselamatan terus ditembak oleh penjenayah ini?
Paria terus menyalak nyaring seperti biasa dengan menyalahkan kerajaan kononnya gagal membangunkan sosio ekonomi kaumnya. Macam mana nak maju kalau lebih terpengaruh dengan jenayah dan adanya paria macam waytha ni yang menyokong dan mendokong penjenayah?
Tapi...apa pun nampaknya sehingga kini kita ajer yang sebok..kita ajer yang kecoh..kita ajer yang kepoh..! Yang melantik paria ni ada bising? ada di'picit' nya paria ni agar berhenti menyalak? ada?
Baca kupasan justread-disini.
Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen