Selasa, 31 Disember 2013

Perusuh Kebingungan & Ibu Tunggal Menjadi Mangsa…!


Dilaporkan…

11.30 mlm: Polis melepaskan sekatan demi sekatan menyebabkan peserta himpunan menjadi bingung  dan ragu-ragu. Ada antara mereka yang menjangkakan kekasaran untuk berlaku menjadi keliru.
11.26 mlm: Polis telah mengangkat pengadang dan membiarkan peserta himpunan masuk ke Dataran Merdeka. Peserta himpunan mulai berpecah kerana tidak mempunyai hala tuju dan pengarahan.
Persembahan ambang tahun baru juga terpaksa diberhentikan kerana puak perusuh sudah membanjiri Dataran Merdeka.
Perusuh membaling objek dan cuba menguasai pentas namun pihak Polis yang bersedia lebih awal telah berjaya mengawal pentas dan artis dari serangan para perusuh.

Baca kenyataan dan gambar ibu tunggal yang menjadi mangsa barang naik di sini

Pihak Polis sentiasa mencari jalan terbaik bagi mengelakkan sebarang pertempuran dan pertumpahan darah..!

Nampaknya puak perusuh gagal dalam usaha mahu menghuruharakan Dataran Merdeka malam ini.

Huru hada diri sendir ler gamaknya…

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. DOK JAJA KOS NAIK. PAKAI BAJU MAHAL. BOLEH PULAK PI KL. ANGKUT ANAK BINI. FREE KA. LEPAS TU PI MAKAN KAT KFC. INILAH BANGSA DIDIKAN PELIWAT NEGARA DAN USTAZ-USTAZ MUNAFIK AKHIR ZAMAN. HIPOKRIT. AWAT TAK PI MINTA DUIT KAT KETUA MEREKA BAPAK RASUAH DAN KRONI MASA DALAM KERAJAAN DULU.

    BalasPadam
  2. Depa ni kuasa syaitan dan iblis dh menapak dlm qalbu. Diri sendiri x nampak kesyaitanan mereka. Itulah jadinya sbb otak yg cerdik disalahguna. Tiada taakul, ditelan sebulatnya.

    BalasPadam
  3. aku benci depa. kebanyakan perasan depa saja yang betul. Islam la sangat! caci maki dan umpat fitnah sentisa di mulut

    BalasPadam