Rabu, 1 Januari 2014

Rupanya Perusuh Cuma Nak Dengar Kuliah…!


Rupanya setelah berjam jam bersesak dan berasak asak akhirnya para perusuh dibenar masuk ke kawasan Dataran Merdeka, sebahagian yang liar membaling botol, meraba wanita dan cuba mengawal pentas persembahan namun pihak Polis dan pihak DBKL berjaya mengamankan para perusuh dengan meminta mereka semua duduk kerana jelas para perusuh ni kepenatan dan hilang punca..!

Selepas itu…


Datuk Bandar KL Datuk Seri Ahmad Phesal Talib bagi 'kuliah' pada penunjuk perasaan. Suruh bertenang. Ucap selamat datang ke KL. Habis berucap tepat jam 11.58 malam. Tak ada countdown. Penunjuk perasaan menjerit reformasi jam 12.00 tengah malam. Keadaan terkawal, ramai yang mula beransur balik.
Sebelum itu, keputusan penganjur membatalkan sambutan Ambang Tahun Baharu 2014 Kuala Lumpur di Dataran Merdeka telah membuatkan penunjuk perasaan hilang punca dan lesu.
Mereka yang merancang ingin berdemonstrasi di hadapan orang awam dan tetamu kenamaan yang menghadiri sambutan, menjadi hilang arah apabila dataran tersebut beransur lengang.
Orang awam yang hadir untuk menyaksikan persembahan hiburan dan pertunjukan bunga api, memilih pulang awal sebagai langkah keselamatan.
Baca lanjut di agendadaily.disini
Dasar anjing beb…cuma jadi budak suruhan Anwar dan DAPig..! dah ler penat, lepas tu kena sekolahkan oleh Dato Bandar…mana tak bengong namanya..! cuba tengok gambar kat atas tu..spesis bengong ler tu..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan