Isnin, 15 September 2014

Boleh Diam Tak..!


Apa nak diharap kepada puak liberal untuk menjaga parti keramat ini..! Nak pastikan pekerja sendiri menyokong parti pun tak boleh..! tak sensitif kepada kehendak, roh dan semangat perjuangan parti..! Boleh lancar buku dalam gereja lagi..! Lepas tu kita nak biarkan jenis ini menjunjung perjuangan suci kita selama ini???

Kerajaan memberi jaminan akta baru yang bakal menggantikan Akta Hasutan 1948 tetap mempertahankan maruah Melayu, agama Islam dan institusi raja-raja Melayu.
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin, berkata jaminan itu telah disampaikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.
“Najib telah menjelaskan kepada saya bahawa selagi beliau (Najib) adalah Perdana Menteri…selagi beliau Presiden UMNO, maka akta itu akan tetap mempertahankan maruah bangsa Melayu,” katanya ketika berucap merasmikan mesyuarat perwakilan UMNO Bahagian Hulu Langat.
Jelasnya, orang Melayu tidak perlu bimbang mengenai cadangan pemansuhan Akta Hasutan yang akan digantikan dengan akta baru.
Nampak tak permainan puak liberal ni..! Tetap nak menghapuskan Akta Hasutan dengan cuba menggula gulakan orang Melayu dengan mempertahankan maruah bangsa..! 
Kalau dah tetap nak mengikuti apa yang terkandung didalam Akta Hasutan nak buat apa hapus??? kekal Akta Hasutan sudah laa...!
Boleh diam tak..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Kita tengok dia main-main atau betul main sampai pangkal. Jika pangkal Akta Hasutan mesti ada roh nya.

    Jika pembangkang yang draf, elok lah di talkinkan...sudah tentu cara teknikal di 'simpan' lubang-lubang tersembunyi demi 'mereka' kebebasan mereka yang suka menoda !

    BalasPadam
  2. masa islam di hina ...mamat ni pegi mana...kalimah allah di permain ...mamat ni membisu...tiada idea ...terdapat orang islam murtad di tangkap dalam serbuan...mamat ni buat ape...gentel telor sampai tak berani nak beri pandangan sampai orang melayu terguris....kepala babi campak dalam masjid pun ..mamat ni masih diam... orang melayu seperti tiada tempat utk bergantung harap lagi.....Kalau mamat ni kata akan pertahankan Islam ,Raja dan Melayu....cuba beri aku fakta macaman nak caya mamat ni ....nak termuntah rasanya...

    BalasPadam
  3. TAK KAN KOME TAK TAU DIA NI KAN JENIS MENTERI GILA GLAMOUR, DI BAWAH JAGAAN DIA SUKAN NEGARA MELINGKUP HABIS.ADA DEMO SOKONG GAZA KAT LONDON DIA PUN TUNJUK JUGA MUKA DIA DEPAN KAMERA KAT LONDON TU.PADA TALIBARUT ZIONIST SECARA DIAM DIAM

    BalasPadam