Selasa, 9 September 2014

Punah Dah PAS..!


PAS hancur..! doa pecah perut dan kehancuran yang selama ini di aminkan oleh kuda belang mereka rupanya memakan diri dan parti sendiri!

Hamba abdi Anwar Aljub sudah tidak terbendong lagi didalam hamPAS..!

Punah dah PAS..!



KUALA LUMPUR - Presiden NGO Persatuan Ummah Sejahtera (Pasma), Datuk Pahrolrazi Zawawi berkata, penubuhan Pasma adalah kerana NGO tersebut bimbang dengan nasib yang menimpa  Pakatan Rakyat sekarang.

Pahrolrazi berkata, PR adalah aset yang tidak ternilai kepada Malaysia, oleh sebab itu Pasma ditubuhkan bagi mengelak PR terkubur.

"Kita (Pasma) tidak mahu PR runtuh. Kalau PR jatuh kita akan kembali kepada zaman 50-an dan 60-an dahulu di mana rakyat tiada pilihan.

"Kalau runtuh PR rakyat Malaysia akan terima bencana," katanya pada Forum Pas Campur Umno: Ke Mana Hala Tuju? di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur-Selangor di sini hari ini.

Oleh itu, Pahrolrazi berkata, situasi sekarang menunjukkan PR berada dalam keadaan yang 'tenat' sehingga Pasma terpanggil untuk menyelamatkan keadaan.

"Politik sihat adalah rakyat mempunyai pilihan.

"(Apa yang) Berlaku di Selangor sudah sampai kemuncak nasib PR terumbang-ambing.

"Sudah ada bayangan peristiwa ingin menukar MB, bagaimana ada percaturan daripada Pas, sudah ada perbincangan bahawa kerajaan PR boleh jatuh dan digantikan dengan Khalid Ibrahim yang akan bekerjasaama Umno.

"Kalau tidak kerana dua wakil Pas yang memberi  sokongan kepada Datuk Seri Wan Azizah, ianya berjaya menyelamatkan keadaan.

"Sebab itu melihat situasi sekarang PR dalam keadaan bahaya, jadi kami terpanggil untuk menyelamatkan keadaan," katanya.

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Harga yang perlu dibayar bila kita memilih wakil rakyat yang lebey cerdik sikit jer dari keradut jantan...tapi apa nak buat parti pun parti lahabau maka dicalunkan lahanat sebagai wakil...itu lah tahap pemikiran puak bewak ni...

    BalasPadam