Selasa, 2 September 2014

Gani Setahil Jangan Buat Bodoh Pulak..!


Pihak Polis dah jalankan kerja..! dah laksanakan amanah dan tanggungjawab..! sekarang bola di kaki AG..! AG jangan buat buat bodoh pulak..! dah selama ni memang rakyat tengok AG macam bodoh jer..!!!

Semua 156 Anggota PPS Dibebaskan Dengan Jaminan

Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Kebajikan dan Alam Sekitar negeri yang juga Pengerusi Pasukan Peronda Sukarela (PPS), Phee Boon Poh (dua dari kanan) memberi bunga ros kepada anggota PPS yang dibebaskan di Ibupejabat Polis Daerah Timur Laut di George Town, malam Isnin. Foto BERNAMA
GEORGE TOWN: Polis membebaskan kesemua 156 anggota Pasukan Peronda Sukarela (PPS) Pulau Pinang yang sebelum ini direman di bawah Seksyen 43 Akta Pertubuhan 1966.
Kumpulan terakhir terdiri daripada 11 anggota berjalan keluar dari Ibu Pejabat Polis Daerah George Town pada pukul 11.18 malam Isnin.
Kumpulan pertama, termasuk Pengerusi PPS, Phee Boon Poh, dibebaskan pada pukul 6 petang.
Seramai 21 anggota PPS dibebaskan pada Ahad.
Hanya R.S.N. Rayer, ditahan bagi membantu siasatan berhubung PPS.
Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Dpt bunga ros tu
    Kah lah kah

    BalasPadam
  2. Sebenarnya, kalau lah AG berfungsi perkara seumpama ini tidak akan timbul..Ini tidak, kononnya nak ambil tindakan keatas negara yang menembak jatuh MH17...Masalah dalam negera berkecamuk...BUTA KE MATA....atau buat buat BUTA...sebab syok dan seronok dengan layanan olih cina cina kominis...maklumlah AG...semua kes yang membabitkan CINA bolih kawtim..melayu apa ada...air liur saja..sebab tu apabila kes melibatkan MELAYU cepat cepat tindakan di ambil...SYABAS dan TAHNIAH AG...Anda memang spesis yang dah tak relevan lagi untuk duduk di kerusi Peguam Negara. Berundurlah secepat mungkin.

    BalasPadam
  3. Dalam sedar tidak sedar tindak tanduk Gani Stahil sekarang merupakan satu jenis pengkhianatan kepada negara sebenarnya dan perlu dipandang serius. Sendiri tugas sebagai peguam negara dalam menyelesai isu dalaman pon "FAILED" memanjang , ni duk berkokok konon akan dapat selesai isu MH17 pulak?!! Nampak sangat macam percubaan nak balance balik performance kerja buruk beliau tu. Cakap saja, bukan makan modal pun, kan? Serupa macam cakap2 Nuar Berahim.

    Berterusan menggunakan khidmat pengkhianat begini akan pasti membawa kerosakan yg jauh lebih besar kepada perkembangan negara pada masa hadapan.

    BalasPadam
  4. Takyah la harap dgn AG tu.

    BalasPadam