Rabu, 24 September 2014

Harga 2 Ekor Barua..!


Sekali barua seumur hidup membarua..! Sekadar macai ajer la...Lepas ni pun PAS tidak akan mencalonkan mereka untuk bertanding didalam PRU yang akan datang..! 

Keluar PAS masuk PKR jer la..untung untung tuan kamu masih mahu 2 ekor barua ni menyalak..! Kalau masih ada nilai la..!

Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Khalid Samad hari ini mengesahkan dua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PAS yang menyokong Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon menteri besar Selangor tidak akan dilantik sebagai Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco).
Beliau berkata, sekiranya Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali berkeras mahu melantik Adun Hulu Klang Saari Sungib dan Adun Morib Hasnul Baharuddin, maka pastinya akan timbul pelbagai salah faham di kalangan masyarakat.
Salah faham siapa yang timbulkan? tapi kalau tak jadi EXCO pun duit banyak kan? boleh la simpan tujuh keturunan..! tak gitu?

Sambil itu, dilaporkan...

Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali dipercayai akan mengekalkan semua 4 Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco) PAS sedia ada dalam barisan exco barunya, kata seorang pemimpin kanan parti itu.
Mereka ialah Pesuruhjaya PAS Selangor Iskandar Samad, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sabak Sallehen Mukhyi, Adun Sijangkang Dr Ahmad Yunus Hairi dan Adun Selat Klang Dr Halimah Ali.
"Tidak ada sebab untuk MB baru menukar keempat-empat mereka selepas memberikan khidmat cemerlang sebelum ini," kata pemimpin itu kepada The Malaysian Insider.
Berebut dan semakin hancur PAS didalam pekatan haprak ni..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan: