Ahad, 8 September 2019

DAULAT TUANKU


Kita berdoa semoga negara akan terus aman makmur dan majujaya dibawah naungan payung mahkota Tuanku dan Permaisuri Agong.

Daulat Tuanku.

lu fikir la sendiri..!

1 ulasan:

  1. Ciri birit virit cair pemegang panji panji, 22 Tahun jadi Kepala Perompak kuasa
    Raja dihapus . Agung di fitnah dalam kes Prebet Adam 1 Malaya termakan fitnah -.Peerghh Bole Kibar Panji Itam lagi tuhhh..!!

    Malaysia menjadi tumpuan rakyat dan masyarakat luar negara apabila Sultan Abdullah secara rasminya ditabalkan sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-16, dan menandakan permulaan pemerintahan Seri Paduka sebagai Ketua Utama Negara untuk tempoh lima tahun akan datang.

    Seri Paduka yang dimasyhurkan sebagai Sultan Pahang keenam pada 15 Januari menggantikan Almarhum Paduka Ayahanda Sultan Ahmad Shah Al-Musta’in Billah, dipilih sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-16 pada Mesyuarat Khas Majlis Raja-Raja, 24 Januari lalu.

    Disamping ucapan tahniah menteri NGO pembangkang sempena Pertabalan Agong sejarah menghina institusi raja Melayu dengan fitnah jijik tetap dalam ingatan rakyat Malaysia. Orang yang sama sedang menerintah Malaysia menfitnah institusi Diraja kena tetap berwaspada masa ini.

    Sejarah PM ke 4 yang didakwa menggunakan insiden prebet Adam Jaafar untuk memburukkan institusi Diraja dan Yang Dipertuan Agong Sultan Johor pada masa itu.

    PM ke 4 memanipulasi kejadian amukan prebet Adam di Chow Kit pada 1987 itu yang menyebabkan keistimewaan raja Melayu dalam perlembagaan ditarik.

    “Apa yang dia lakukan kepada rakyat Malaysia dengan menggunakan media ketika itu dikawal sepenuhnya, hampir semua rakyat percaya fitnah jijik dilemparkan dengan dakwaan itu.

    “Hakikatnya, selepas 30 tahun didedahkan keluarga prebet Adam itu satu fitnah dan perbuatan menipu,” katanya dipetik sebagi berkata.

    Adik perempuan prebet Adam iaitu Hawa Jaafar memohon maaf kepada kerabat diraja Johor yang diheret dalam insiden terbabit.

    ASAL JADI PM MESTI KES BUNUH BHAI.!
    PEMBUNUHNYA BEBAS SMPI SEKARANG LAH
    FITNAH BATU API BANGSA NYA DIGADAI
    BAPAK GADAI BANGSA ANAK GADAI AKIDAH

    Justeru, PM ke 4 dan 7 yang menjadi perdana mentari ketika ini perlu bertanggungjawab akan fitnah yang dijaja terhadap institusi diraja.

    “Negara mahu undang-undang digunakan untuk siasat kerana perbuatan fitnah jijik menyebabkan seluruh rakyat Malaysia ditipu.

    #BUYMUSLIMFIRST
    #HPU914

    BalasPadam