Rabu, 6 Jun 2012

Pembantu EXCO Pembangkang Hisap Dadah Pulak..!


Penang meriah!!! dari satu ke satu! Penang dibawah pemerintahan DAPig memang macam macam ada! macam macam boleh! hak orang boleh rampas, halau, ambik sesuka hati, hak sendiri perap makan sorang sorang! boleh raba tetek lepas tu buat scandal dalam bilik pejabat hingga kena baling ashtray di kepala! Ini semua cara dan budaya politik Guan Eng!

Pembantu EXCO yang kena tangkap hisap dadah ni pun boleh dicampak dari bangunan supaya ada isu untuk menyalahkan UMNO dan BN..!

Seorang pembantu khas kepada Exco Kerajaan Negeri dihadapkan ke Mahkamah Majistret Bukit Mertajam, semalam atas tuduhan mengambil dadah.

Aidi Rafizul Idrus, 36, dituduh melakukan kesalahan itu di sebuah rumah di Jalan Paya, Berapit, 29 November 2011 lalu.

Pada tarikh itu, dia bersama tiga yang lain ditahan polis dalam satu serbuan di rumah berkenaan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT) kira-kira jam 11.05 pagi untuk menjalani ujian saringan air kencing.

Hasil ujian yang dilakukan Bahagian Narkotik kemudiannya mendapati dia positif dadah dan didakwa mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Sabit kesalahan boleh dikenakan hukuman­ penjara maksimum dua tahun atau denda RM5,000 atau kedua-duanya sekali.

Dalam pada itu, Aidi yang merupakan pembantu khas kepada Exco Pertanian dan Industri Asas Tani, Pembangunan Luar Bandar dan Tebatan Banjir mengaku tidak bersalah atas pertuduhan itu dan mohon dibicarakan.

 Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. ini konspirasi jahat umno
    pembantu ini tidak bersalah
    semua ini fitnah dan rekaan aje

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH BAGUS GAK TUE BROO..BYK LER PORTFOLIO ADUN FUCKATAN DGN MACAM2 SKANDAL >:D

    BalasPadam
  3. hebat Pakatan ni...macam-macam ada.

    BalasPadam