Sabtu, 23 Jun 2012

Video Wanita Misteri Yang Dimaksudkan Oleh Umi?

Anwar sebenarnya banyak wanita bersiri...bukan misteri! terbaru dari Umi Hafilda..-

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dipercayai berusaha mengesan wanita misteri yang dikaitkan dengan bukti baru bagi menyokong tuduhan beliau memiliki akaun luar biasa berjumlah RM3 bilion sejak mereka terputus hubungan beberapa tahun lalu.

Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali (gambar) berkata, Anwar mempunyai hubungan rapat dengan wanita terbabit dan banyak kisah di sebalik tabir berlaku antara mereka berdua.

Menurut beliau, wanita berkenaan hidup diselubungi kemewahan semasa masih rapat dengan Anwar, namun, beliau sentiasa dalam ketakutan selepas hubungan itu berakhir.

‘‘Saya difahamkan Anwar mahu menuntut semula semua harta yang telah diberikannya kepada wanita misteri itu.

Mungkin video dibawah boleh membantu mencari wanita misteri@bersiri tu tak?

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Aku setuju..nampak gayanya wanita misteri tu Norlaila... check kat immigration je... bila perempuan ni keluar negara dan negara mana yang dituju.... boleh trace, selama passport dia masih sah berlaku....

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    BalasPadam
  3. baik pi dakwah kat blog milo suam.. banyak fitnah dalam tuh..

    BalasPadam