Jumaat, 6 Julai 2012

Nurul Tolak Azmin Sebagai Ketua..!

Ini bukan masa Anwar nak berhenti! kalaupun Anwar dan pembangkang bakal kalah dan tergolek dalam PRU yang akan datang..Nurul tetap mahukan Anwar mengetuai pakatan haram kerana menolak pembangkang terutama PKR jatuh ketangan Azmin Jamban.

Menurut Izzah, berkemungkinan kenyataan yang dikeluarkan lebih meminta keseluruhan jentera PR secara keseluruhannya menumpukan usaha dalam proses memenangi PRU13.

“Pada saya adalah penting untuk beliau beri mesej tunjukkan tahap keseriusan perjuangan amat penting khusus untuk pilihan raya dalam gerakan reformasi,” katanya pada sidang media di sini semalam.

Ditanya mengenai pengganti selepas Anwar, Nurul menegaskan persoalan tersebut tidak muncul, kerana parti adalah milik semua dan PR perlu bekerja keras memastikan kesinambungan perjuangan dapat dicapai.

Kenapa tak menamakan Azmin? Azmin kan orang kepercayaan Anwar? orang kepercayaan Anwar tapi bukan kepada Wan Azizah, Nurul, Tian Chua, Khalid Ibrahim dan ramai lagi yang hanya menunggu Anwar blah untuk 'mengerjakan' Azmin.

Sementara itu usaha Anwar untuk menenangkan pengikutnya didalam hamPAS masih gagal apabila 'hint' bersara yang sebenarnya mahu disahut dan disambut oleh tua kutuk Nik Najis tidak laku dan ditolak mentah mentah oleh Nik Najis...huhuhu Husam terpaksa bertanding Parlimen la nampaknya..

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan