Selasa, 11 Disember 2012

Akhirnya Anwar Bersumpah Di Pahang..!


Permintaan iblis kepada Rabbul Jalil setelah mendapat laknat dan kemurkaan Yang Maha Berkuasa ialah diberikan ruang untuk menggoda dan menyesatkan Anak Adam agar terpesong dari jalan kebenaran dan permintaan iblis ini di izinkan oleh Yang Maha Esa.

Maka kalau ada manusia yang mengambil jalan yang sama dengan menabur tipu daya dan menjanjikan syurga demi kerakusan dan kemaruk kuasa apa yang nak kita hairan kan? Terbaru makhluk bernama Anwar Ibrahim Aljuburi ini cuba membodohkan rakyat Pahang dengan umpanan terbaru apabila menjanjikan..

Tiga tawaran mega peringkat Pusat itu ialah:

PERTAMA: Menempatkan peserta Felda Plantation di kalangan warga Generasi Kedua, ketiga Felda, anak Pahang, bekas staf Felda, bekas anggota polis dan tentera serta mengembalikan fungsi asal penubuhan Felda.

KEDUA: Memberikan royalti minyak sebanyak 20 peratus setahun (bukannya lima peratus) kepada kerajaan Pahang setelah pengeluaran minyak beroperasi kelak.

KETIGA: Memberi perhatian yang serius dalam meningkatkan prasarana kemudahan asas yang berkaitan dengan perhubungan darat antara bandar.


Sementara itu Anwar dan kuncu kuncunya juga menjanjikan 6 pembohongan khusus kepada rakyat Pahang. Itu jer la kerja Anwar dan Pakatan Haram yang akan terus menabur janji walaupun janji dan manifesto yang mereka jaja dan tabur dalam pilihanraya yang lalu sewenang wenang dimungkiri.

Cuba tanya penduduk Kampung Buah Pala di Penang..! cuba tanya rakyat negeri Selangor..!Bagi puak pembohong dan penipu ni..kerja berjanji palsu ini perlu bagi memenuhi otak dungu kuda belang mereka.

Selain dari janji palsu satu lagi strategi berterusaan yang mesti mereka semarakkan sehingga PRU 13 akan datang ialah fitnah! fitnah ialah hidangan lazat yang mesti ada dalam menu ceramah mereka hari hari..!

Itu sebab kita kena membudayakan slogan '1 Malaysia Tolak Fitnah'
Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Generasi Terhebat apa ke bendanya..........Orang yang Hebat menghargai segala nikmat kurniaan Illahi dan kebaikan orang lain. Sentiasa BerSyukur dan berhemah. Nama Blog pun dah out. Orang Terhebat Bukan nak Runtuh apa yang telah ada. Jahanam menjahanam ..ini memang ciri orang yang tak ada kerja dan tak tahu buat kerja sebab itu senang senang panggil orang lain Bodoh...

    BalasPadam
  2. Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO

    sayang seribu kali sayang ..
    otak mu tidak segagah dan sehebat nama mu ..
    hanya hati dan perasaan mu hebat sebagi orang sakit jiwa ..

    BalasPadam
  3. Pondan pun genarasi terhebat. . Jantan lembut pun genarasi terhebat. . Hebat kah depa menahan lubang taik nak dimasukkan lemang bengkok. .
    Apa yg PAS buat masa perentah tgganu. . Hasilnya satu je. . Pecahkan replika penyu dibulatan . . .Masjid kristal dan 10 masjid yg lain hanya masa umno perentah zaman idris jusoh. .
    Generasi terhebat. !!!????. .Bantuan buku tesk dah pulangkan ke. . ? Kan itu pemberian kerajaan BN/umno. . Jgn pula kata ko tu byr cukai pulak. . .ygaku tahu mak bapak ko terima BRIM satu esok lusa BRIM 2lak. . .Dasar manusia x kenal untung. .

    BalasPadam