Ahad, 23 Disember 2012

Nik Aziz Akui Kata Kata Muhyiddin..!


Dasar mulut longkang..! Kalau tak bukan namanya Nik Najis..!



Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai bermulut celupar dan suka membuat fatwa sendiri apabila mengatakan orang Melayu yang menyokong Umno sebagai mungkar.

Muhyiddin berkata kenyataan itu adalah rentetan fatwa songsang pemimpin PASitu setiap kali menjelang pilihan raya.

"Itu satu lagi bukti Nik Aziz mengeluarkan faktwa yang tidak mengikut hukum bila dia sebut kumpulan orang yang mungkar ni kafir, orang Umno ni Firaun dan macam-macam lagi zalim dan sebagainya," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan khas bersama pegawai, pengurusan dan profesional negeri Terengganu di sini, Sabtu.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Nik Aziz dua harilepas yang menegaskan bahawa beliau tidak akan bersara daripada politik selagiada orang Melayu yang menyokong parti Umno yang beliau anggap mungkar.

Muhyiddin berkata kenyataan sedemikian yang dikeluarkan pemimpin PAS itu bertujuan mempengaruhi pengundi supaya tidak menyokong calon Umno dan BN padapilihan raya umum nanti.

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Ok lah kalau Nik Aziz kata UMNO mungkar ... tapi parti PAS adalah Parti Ajaran Syaitan yang mengajar ajaran-ajaran syaitan kepada pengikut-pengikut dia ... setelah timbang kedua-duanya... saya rasa UMNO lebih baik kerana UMNO cuma buat kerja mungkar ... tapi PAS mengajar ajaran syaitan...

    BalasPadam
  2. BTUL LER ORG TUA2 CKP...JGN INGAT ULAMAK BERSERBAN TINGGI MCM ROTI TISU TAKDE EGO..KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Selagi N.ajiz hidup, dia akan terus merapu dan meraban tak tentu arah. Selagi banyak dia merapu, lagi ramai yang akan keluar dari Parti Ajaran Songsang(PAS) ni. Biarkan...biarkan N.ajis dan para pencacai terojun ke lubang najis dengan serban, kepiah dan jubah-jubah hapak mereka!

    BalasPadam
  4. Agenda Palsu Muhyiddin - Pemuda & Puteri UMNO rela dibodohkan

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~



    UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

    ~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

    Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

    Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Geli la aku baca komen ko kat sini. Nak muntah hijau dibtnya. Ko nak sgt ke MALAYSIA ni jd macam singapork br ko nak bukak mata ttg agenda dapigs ni. Sedang dulu aku ada jugak berkira nak sokong pas tp bila hamPAS ni da cium mulut dgn daPIGS mmg smp mati la aku xkan sokong, sib baik la hamPasni da tunjuk belang sebenarnyakan, negara berkebajikan la sgt, hilang da NEGARA ISLAM sejak cium molot dgn dapigs n pkr, tetiba jer cakap dlm kitab suci AL-QURAN xde istilah tulis negara islam. dulu kutuk org UMNO kafir sbb kejesama sgn bukan islam, sekang ni per citer bro smp snggup tukar slogan. Cakap berbelit kalahkan ular.

      Padam
  5. Sudahla bro, selangor dibawah PR pun tak cukup air, Kelantan air kotor, Kedah dah gondol semua balak, mana perginya duit tu semua agaknya ya, kata dapat 80 xxxxx air pun kotor, yang tak ada air pun ada, akibat minum air kotor fikiran pun kotor, Ada tanah bagi cina PAS bodoh, Ada bini mai bini orang.....kalau bini kauorang yang kena padan muka... bagi la puki biai kau orang tu. Lepas tu tok guru kata dosa dah di ampunkan. Undi PAS masuk Syurga...Kau kenal tak Syurga dan neraka.....Siapa yang menentukan kan Syurga neraka tu, Mursyidul Hampas ke?????Dengan sifat takabur, riak, membuat fatwa sendiri, mengkafirkan orang sesuka hati....Itu yang kau orang agungkan....Sekali mengkafirkan kepada orang yang islam bermakna kafir lah dirinya, apatah lagi mengkafirkan satu kaum yang didalamnya majoriti melayu Islam. Belajar lah semula di pusatpengajian islam yang betul, jangan belajar di pondok aje, macam katak bawah tempurung. Ingat saudara2 jangan sesekali mengkafirkan orang islam kerana kafir lah kamu sesungguhnya.Kafir itu ke mana akhirnya...............???? Jawablah sendiri.

    BalasPadam