Rabu, 7 Jun 2023

Ikrar Undi DApig..!

 

Apabila yang mengemudi kapal ameno kini ialah haiwan peliharaan Aljub dan tuhan politik DApig, maka akan bergema lah di dalam dewan persidangan pau kali ini bahawa mengundi DApig adalah bahlol serasi di dalam asas hubungan sonsang yang terpatri.

Itu sebab tanda tandanya pun dag semakin kuat...terbaru,

Parti-parti yang bekerjasama membentuk Kerajaan Perpaduan perlu saling mengundi rakan kerjasama politik pada pilihan raya di enam buah negeri tidak lama lgi.

Setiausaha Eksekutif Majlis Ulama UMNO (MUU), Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, kerjasama politik lazimnya tidak mengubah dasar dan prinsip asas sesebuah parti.Sebaliknya beliau berkata, perkara asas kepada kerjasama politik terjalin apabila syarat-syarat dipersetujui dan dipenuhi.

Sehubungan itu, kata Khairuddin, begitu juga dengan asas ‘mengundi DAP’ yang merupakan strategi politik semasa yang boleh berubah. sumber

Permainan licik ini perlu di murnikan, sebelum ini di lihat wajah wajah tak ada air sembahyang yang mempelopori undi DApig, kini dengan menggunakan majlis ular dalam semaknya yang konon di lihat lebih alim maka ameno seakan pasti akan memuktamadkan bahawa ahli nya perlu dan wajib mengundi parti malaysian malaysia, parti anti islam, raja raja dan hak keistimewaan melayu dan bumiputera, parti anti azan dan tulisan jawi, parti yang mempertahankan murtadnya lina joy.

So, ameno ni parti yang memperjuangkan apa sekarang ni? habis di lelongnya parti ini.

Siapa? Lu Fikir La Sendiri..

2 ulasan:

  1. Syarat mudah Mahathir dan Muhyiddin kembali ‘bersatu’. No Boboi No PejWang..!!

    Jangan benarkan Boboi jadi calon dan jangan bagi Parti Pejuang masuk Pakatan Perikatan. Period

    Mahathir mengakui beliau kini bersedia bekerjasama dengan Pengerusi Perikatan Nasional (PN), Muhyiddin sekiranya kedua-dua pihak dapat mencapai matlamat yang sama.

    Tugas Boboi Dan Parti PejWang kali ini panjat tiang letrik gantung gambar calon yang bertanding PRN June 2023 Kali ini..Period ..!!

    No Boboi No Pejuang..!!

    BalasPadam
  2. Lawak Pemuda UMNo di Dewan PWTC ari ini...

    Pemoda UMNo tuntut DAP minta maaf...!! Kah kah kah..

    Adakah ini seyes atau acah acah power gagah perkasa Wahai Pemoda UMNo..!?

    Kah kah kah kah...!!! Alahaiii... !!

    Muka pemoda UMNo jerit jerit nnpk jambu klu ada jantan LGBT dengan tetamu kehormat UMNo yg datang tak nnpk mengerunkan lansung, takut tetamu kehormat pulak yg stim tgk pemoda UMNo jerit jerit dengan muka merah jambu nya..!!

    Kah kah kah..!!

    Kalau ada yang berani melintas, Pemuda UMNO yang pertama akan datang mencantas,".. silap gaya bole stim tetamu kehormat UMNo nnti bila Pemoda UMNo dng muka jambu tgh marah marah.. kah kah kah..!!

    Itu lah ucapan Pemoda UMNo di PWTC ari ini.. tatau la ini acah acah power atau nak geli geli bagi satu dewan pemoda terkinja Kinja ...

    Kah kah kah kah..!!

    Pemuda UMNO hari ini menuntut DAP membuat permohonan maaf secara terbuka atas semua kata-kata dan tohmahan yang pernah dilemparkan kepada UMNO sehingga mengguris hati semua ahli parti itu hingga kini.

    Pemuda UMNO menuntut DAP perlu membuktikan segala tohmahan, pemikiran dan cakap yang kononnya DAP ini anti-Melayu, anti-Islam, rasis.. tidak sama sekali akan berlaku dalam Kerajaan Perpaduan ini.

    "Kalau masa mahu tubuh Kerajaan Perpaduan dulu, DAP boleh terbang ke Sarawak berjumpa dengan GPS, minta maaf

    Ketua Pemuda UMNO, Dr Muhamad Akmal Saleh, berkata jika DAP boleh membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Gabungan Parti Sarawak (GPS) sebelum ini, mengapa tidak kepada UMNO.

    Cuma satu jer yang Pemuda UMNo tu lupa nak jerit.. sepatutnya Pemoda UMNo kena jerit

    " Saya Ulangggg...!!

    Peerghhh baru nampak real..!!

    Kikikiki...!!

    BalasPadam