Jumaat, 9 Jun 2023

Presiden + Bakal Presiden = DAPig.

 

Steady...cikgu dan anak murid..akhirnya semua jelas. right and clear.

Dulu awal awal tersebarnya audia perbualan zahid dan cikgu nya anwar bukan main lagi mamat ni bersilat menafikannya...

Jangan kata nak report polis, akhirnya Zahid sendiri mengaku..


“Selain keputusan mesyuarat yang menolak cadangan menarik semula sokongan kepada kerajaan Perikatan Nasional (PN), beliau (Ahmad Zahid) mengaku itu suaranya dalam perbualan bersama Anwar yang viral tidak lama dahulu. Beliau kata Anwar yang hubunginya.

“Ahmad Zahid juga mengaku telah menandatangani surat menyokong Anwar sebagai Perdana Menteri,” dakwanya ketika dihubungi hari ini.

Semalam, kira-kira 29 ahli Parlimen UMNO mengadakan pertemuan di Wisma Perwira membincangkan isu keluar dari Kerajaan Perikatan Nasional (PN) yang turut dihadiri Ahmad Zahid dan bekas Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak. – UTUSAN ONLINE   sumber

Zahid berkuasa kerana di kelilingi oleh para pembodek dan pengampu yang jelas berkepentingan diri, Ketua bahagian menyokong Zahid kerana mahu di pilih sebagai calon dalam pilihanraya. Itu sebab kenapa Zahid masih boleh menang di pilih sebagai Presiden kerana ada 6 negeri lagi yang belum mengadakan pilihanraya. 

Soal kalah pilihanraya bukan utama kerana jajaran baru yang Zahid cipta membuktikan kalah pilihanraya tetap boleh menerima nikmat kuasa. Soal meminta sedekah dan ihsan dari Aljub atau menyembah DApig hingga menggadai prinsip dan roh perjuangan parti itu bukan halnya. Halnya ialah kuasa..! Menang bonus, kalah tetap tak lapar dan dahaga. PArti melarat itu bukan urusan mereka. Ahli bodoh dan hanya taat apabila di titah oleh mereka.

Itu sebab bila Pemuda atau Mat Kasan kondom cuba nak mengajar DApig tuhan politik mereka dengan permohonan maaf, (walhal permohonan maaf DAP jika ada sekali pun tetap tidak boleh orang melayu terima. Baca sini)

Zahid terus menutup ruang dan di sambut pula oleh Setiausaha Agung nya hari ini supaya UMNO move on, DApig langsung tidak akan tunduk kautow kepada UMNO, Komunis tidak akan sesekali tunduk kepada Melayu yang memberikan mereka ruang untuk hidup bersama sama di dalam negara ini apabila memberikan mereka jus soli awal kemerdekaan dahulu.

Setiausaha Agung DAP, Anthony Loke hari ini meminta ahli-ahli Umno supaya tidak lagi mengungkit kisah silam dan menoktahi segala sengketa serta terus fokus untuk bergerak ke hadapan bersama kerajaan perpaduan.

Mengulas desakan  Pemuda Umno yang menuntut DAP membuat permohonan maaf secara terbuka, Loke berkata dia bersetuju dengan ucapan dasar PresidenUmno, Ahmad Zahid Hamidi, semalam  yang menyatakan bahawa perkara berkenaan telah diselesaikan ketika rundingan penubuhan kerajaan pusat dan tidak seharusnya dibangkitkan lagi. sumber

Bagi DApig sejak bahari lagi UMNO adalah musuh perjuangan mereka. Permohonan maaf hanya akan menjejaskan segala taji dan taring  serta  semangat perjuangan komunis Malaysian Malaysia yang tetap mereka pertahankan sehingga kini, Lebih dari itu permohonan maaf hanya akan melemah dan melemaskan DApig di mata kaum mereka. Bagi DApig UMNO lebih hina dari PBB di Sarawak. DApig boleh terbang ke Sarawak untuk meminta maaf tetapi bukan UMNO yang hanya berada di depan mata.

Apa dah jadi sebenarnya kepada pemimpin UMNO yang masih lagi bersama Zahid walau pun di belakang sok sek sok sek mengata. Apa nak jadi kepada ahli UMNO yang terus menerus berpaut di lutut pemimpin yang terang terang menipu mereka.

Apa lah yang mereka boleh berikan mahupun janjikan kepada anak cucu cicit pewaris bangsa dengan budaya politik sonsang yang membawa sengsara. Hilang kuasa, akhirnya anak kecil main roket..!

Hakikatnya bagi rakyat negara ini sejak sebelum Merdeka, awal merdeka hingga la sekarang, UMNO itu Melayu dan Melayu itu UMNO. Itu sebab rakyat selama ini tahu kemenangan UMNO/BN sejak dahulu dalam PRU adalah asas kepada kesetabilan politik yang akhirnya membentuk kerajaan yang cekap dan selamat dalam mengurus rakyat dan negara. 

Ini di dasari oleh pemimpin UMNO ketika itu semuanya meletakkan kepentingan parti lebih utama, iaitu kepentingan Melayu juga menjaga kepentingan semua lapisan rakyat yang berbilang bangsa serta berbeza anutan agama adalah teras mereka berpolitik.

Tapi teras mereka berbeza, teras mereka ialah laba individu dan puak. teras mereka ialah untung sendiri. Budaya yang menular ini bukan sahaja menguntungkan mereka secara peribadi tapi yang lebih malang dan bahaya ialah ianya memberikan keuntungan politik kepada DAPig. Parti yang jelas menolak dan membelakangkan kepentingan tuan tanah watan ini. Kan dah banyak sangat contoh yang berlaku..!

Nak tunggu apa lagi ahli UMNO? Lu Fikir La Sendiri..!!!

3 ulasan:

  1. Bila nak tangkap dan heret Tun Mahathir Mohamad ke mahkamah.. Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun ...Kah kah kah..

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Mahathir bersabit kes penghinaan institusi diraja.

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Dr Mahathir Mohamad berkait dakwaan menghina institusi raja.

    Barua vs Barua DAP@LeeKwanYew makin hottt, makin panassss dan makin mengelegakkk..!!

    Kasi tepokkkkk satu kalii...!!! Angkara sekor Jho Low semua Melayu' berantakan berbunuhan PRU 14 dahulu. Jho Low sampai sekarang lepas be as kaya raya sambil ketawa dengan kaumnya tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Haaahh tepokkkkk...!!

    Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

    haah tepokkk lagi..!!

    kah kah kah

    Setiausaha Polis, Noorsiah Saaduddin, berkata kertas siasatan itu akan dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara minggu depan selaras peruntukan undang-undang.

    Saya ulangggg...!!

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Maka mulai Jun 2023 ini wahai Melayu sekelian...

    June 2023 ini maka kesemua saki baki barua DAP@LeeKwanYew yang masih ada mesti dilingkupkan kesemuanya secara total..!!

    #lingkupkanbaruaDAP@leekwanyew

    BalasPadam
  2. JUNE 2023 PRN akan diadakan maka kesemua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    Senarai barua barua LeeKwanYew@DAP yang melingkup semasa PRU 15 ialah

    1.Tun Mahathir acah acah power Melayu Islamik Pulau Batu Putih bagi anak Lee Kwan Yew
    2. Boboi COMANGO@MarinaGereja
    3. Azmin Mat Blur
    4. Nurul Liberal Pluris/Liberal
    5. Mak Lampir Mesra Along
    6. Mujahit @DosaPeribadi
    7. Kalit Samat@KalitGereja
    8. Rina Harun@LufikirSindri
    9. Saifuddin,
    10. Tian Chua
    11. Dr Hatta

    Antara pemimpin terkenal UMNo yang mengalami nasib sama adalah bekas perdana menteri yang juga pengerusi

    1. Tengku Razaligh,
    2. Mahahir Kalid,
    3. Rizal Marican ,
    4. Pemimpin BN Perlis suma lingkup,
    5. Presiden Putra Ibrahim Ali (Putra-Rantau Panjang)
    6. Presiden PPP, M Kayveas (Ipoh Barat).

    Nama lain termasuk bekas naib presiden Amanah,

    1. Husam Musa (Pasir Mas),
    2. bekas presiden MCA, Ong Tee Keat (Warisan-Pandan),
    3. Naib Presiden MIC A Kohilan Pillay (Batu),
    4. bekas Ahli Parlimen DAP dan PKR, Wee Choo Keong (bebas-Wangsa Maju).

    Syukur my prediction 95% menjadi. Means my kempen from day one PH jadi kerajaan sudah diterima komen pembaca dan pengundi.

    Senarai ulangan yang perlu dilingkup kan PRN jika calon ini bertanding peringkat DUN Jun 2023

    Boboi - Kalu tak serik lagi kasi hilang deposit Kali ke 2

    Assmin n gangs - Mat Blur kasi lingkup Kali ke 2

    Mak Lampir n gang - Kasi serik Kali ke 2

    Mujahit n gangs - Kasi serik kali ke 2

    Maka PRN June 2023 masih ada saki baki barua LeeKwanYew@DAP perlu dihapuskan secara total.!!

    Saya Ulangggg...

    Maka kesemua saki baki barua barua PRN Jun 2023 kali ini semua saki baki barua barua LeeKwanYew@DAP mesti dilingkupkan secara total...!!

    #KJ for MB Selangor...!!

    BalasPadam
  3. Kah kah kah

    Padan muka pembenci DSAI dan DSZH.

    Kah kah kah

    BalasPadam