Isnin, 5 Jun 2023

Bungkus..!

 

Rosak dah UMNO di bawah penjajahan zahid..!

Bekas pemimpin Umno Khairy Jamaluddin menjangkakan parti itu akan "bungkus" dalam pilihan raya di enam negeri akan datang.

Dia berkata demikian sebagai menjawab Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi dan Setiausaha Agung Asyraf Wajdi Dusuki yang secara sinis menjemput agar bekas ahli parti itu menghadiri Perhimpunan Agung Umno minggu ini.

"PRN Umno bungkus," katanya dalam ruangan komen Instagram kepada hantaran Ahli Parlimen Sembrong Hishammuddin Hussein mengenai jemputan PAU. sumber

Masa sahaja yang akan menentukannya..!

Bila? Lu Fikir La Sendiri..!

1 ulasan:

  1. Sindiran yang bawa rebah...!! Kah kah kah..

    Bila parti perasan dah hebat, bila Presiden perasan UMNo dah kuat... Mentaliti perasan bagus ini yang akan menyebabkan UMNo bungkus PRN June 2023 ini..

    Bekas ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata parti itu akan “bungkus” pada PRN di enam negeri.

    Tidak perlu pelawa ahli yang dibuang ke PAU secara menyindir dan sengaja berseloroh. Ini hanya menggambarkan mentaliti dan pemikiran semasa kepimpinan Umno, tidak membantu langsung usaha memulihkan kedudukan parti dalam memenangi hati ahli-ahli di akar umbi.

    “Yang dibuang tidak rugi kerana parti telah pun menetapkan hukuman, tidak memerlukan khidmat kami lagi. Yang rugi ialah Umno yang terkesan daripada pelawaan sinikal sedemikian.

    Ini mentaliti Presiden UMNo yang perasan UMNo dah cukup gah dan kuat. Sedangkan Timbalan Presiden UMNo Mat Asan pernah berkata UMNo bukan tuan rumah, UMNo sekarang sekadar menumpang kasih sayang DAP@ LeeKwanYew dalam Pakatan Harapan..

    Bahana perasan kuat ini yang akan melingkupkan UMNo lebih cepat lagi...!!

    Kah kah kah

    BalasPadam