Isnin, 12 Jun 2023

Lelong Zahid Lelong..!


Zahid tahu bahawa parti yang telah dia tunggangi ini perlu terus di siram dan baja dengan vitamin penipuan demi penipuan bagi menambah keimanan ahli untuk terus menyokong siri pengkhianatan yang telah pun lama di rancang bersama cikgunya juga bersama pasukannya yang kini menjadi orang kuat kiri, kanan, depan belakang yang mencari makan di sekelilingnya.

Zahid juga tahu, sebelum selesai PAU, para perwakilan dan ahli perlu di beri booster untuk di bawa balik, Zahid perlu memperlihatkan sosok suci lagi murni yang selama ini di tonjolkan. Maka lelongan terbaru yang di lakonkan ialah menawarkan kepada mereka yang di pecat dan di gantung untuk kembali semula bertaut ke dalam parti yang Zahid berjaya menghilangkan jatidiri dan roh perjuangan sejati selama ini.

Hakikat bahawa penggantungan dan pemecatan yang telah di buat tidak langsung mengikut peraturan dan menafikan hak serta menzalimi mereka yang terlibat langsung tidak di ambil kira, Hakikat bahawa Zahid dan MT telah membuat keputusan mengikut selera dan tekak mereka. SIapa jua yangg tidak menyokongnya perlu di nyah kan dari parti. Itu lah realitinya.

Jadi..bila seruan kembali kepada parti di laungkan oleh Zahid maka ahli di bawah terutama kuda belangnya terus menyanyi dengan menghadam  bahawa Presiden mereka berjiwa besar, memaafkan dan berpandangan jauh. Budak mentah boleh la percaya.

Soalnya, kenapa Zahid tidak mengakui bahawa keputusan MT(empty) jelas bercanggah dengan peraturan parti, Kenapa Zahid tidak memohon maaf atas kesilapan yang telah berlaku? Kenapa Zahid tidak menyatakan kekesalan dan MT bersetuju menarik balik keputusan penggantungan dan pemecatan tersebut? Ini semua satu lagi siri lelongan dan siri dongengan yang di dendangkan oleh Zahid dan kuncu kuncunya.

Ini semua hanya nak memperlihatkan mereka sahaja yang suci dan jauh daripada itu ianya bertujuan untuk menteteramkan sebahagian besar ahli yang kecewa dan marah dengan segala keputusan parti yang di buat oleh Zahid dan para penjilatnya. Lelongan nak menghadapi pilihanraya negeri.

Ini semuakan memang skrip dan naratif yang dah di atur oleh cikgu dan tuhan politik DApignya selama ini..! Kenapa? Tak percya? Lu Fikir La Sendiri..!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan