Khamis, 22 Jun 2023

PRN ~ 2 Senjata PH Bakal Menyebabkan Hilang Deposit..!

 

Pertamananya, budak ni yang bertahun tahun menanam kebencian dengan memberitahu alam bahawa hanya beliau dan Aljub sahaja yang mempunyai karisma, strategi dan keajaiban untuk memulih dan mentadbir negara ini dengan aman, damai serta setiap rakyat bakal mendapat dan mengecap nikmat hidup yang selesa. Apabila dah dapat kuasa? hampehh..!

Ini jambu peliharaan Aljub yang kini semakin terdedah kebodohan dan kebebalan beliau. Itu sebab dia sebut kalau ayam mahal jangan makan ayam..! Harami punya budak.

Sekor lagi jambu Zahid. Sebenarnya juga ialah salah satu kuda trojan Aljub yang di hantar masuk menyelinap ke dalam UMNO dan merosakkannya dari dalam. Jumpa budak budak ni tolong jangan langgar lutut mereka kerana otak masing masing di situ. Kalau terlanggar makin cepat karam Aljub, Zahid, PKR dan UMNO dalam PRN yang akan datang.


Siapa la budak mentah ni yang nak bercakap mengenai hubungan baik UMNO, MCA dan MIC dalam sejarah politik negara selama ini. Budak yang lupa sejarah dan hanya tahu mengotorkan sejarah parti dan negara jika terus di biarkan budak ini terus duduk di arus perdana kerajaan dan negara. Sekadar menang empty maka dah boleh bercakap semua perkara dan malangnya seluruh ahli UMNO di perintah untuk beriman kepada kata katanya. Itu yang merata ke seluruh negara menanam kebencian dan perosak kepada kesetabilan politik selama ini.

Kenyataan sebegini menambah undi ke? Tengok ajer la keputusan PRN ni nanti..! Jahanam parti.

Anwar dengan Zahid peduli ke? Selagi tuhan politik DApig tak marah mereka peduli apa? Tapi ahli dan rakyat??? Lu FIkir La Sendiri..!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan