Khamis, 5 Mei 2011

Anjing Nik Najis Menyalak Pulak...!!!



Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan yang juga ketua penerangan Pemuda PAS Kelantan Ahmad Fadhli Shaari menganggap kenyataan mufti Perlis itu "separuh masak atau sengaja dilaporkan separuh masak" bagi meletakkan persepsi bahawa beliau menghentam pihak tertentu khususnya di dalam PAS yang menentang penyatuan PAS-Umno.

Tengok gambar mamat ni kat atas tu nampak bercita cita besar nak jadi calon beb..kalau hamPAS bersatu dengan UMNO takkan mungkin mengkarong lidah pendek ni layak jadi calon, tak layak jadi calon tak merasa la jadi wakil rakyat!

Soal perpaduan yang diungkapkan oleh Sohibulsamahah Mufti tu jelas!!! duduk dulu, buang ego, buang maki hamun, pupuk persaudaraan, timbulkan kemesraan! Selepas tu baru cuba mengungkapkan perkataan persaudaraan yang cukup ringan di mulut tapi amat berat dalam mengamalkan! Itu sebab Dr Juanda membuat seruan!!!


Tapi jenis pengikut totok mabuk nik najis yang menolak persaudaraan sesama Islam ni apa kita nak heran!!! malah yang menyeru kepada persaudaraan dan perpaduan pun dihina sedemikian rupa...

Berpadu sesama Islam tak boleh! tetapi bersatu dan bersenggama dengan DAPig dan mereka yang rela mati menentang Islam boleh pulak...! Apa punya Islam budak nik najis ni!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. apa nak heran dgn parti lahanat ni...hamPAS

    BalasPadam
  2. UMNO dgn MIC dan MCA camner...islam ke semua tu

    BalasPadam
  3. Anon 8 Mei 2011 1:46 AM...Weiii bangang...

    Aku nak tanya hang la dalam BN sapa dominan? (UMNO, MIC, MCA)? UMNO bukan? UMNO tue sapa? MElayu ISlam bukan...sapa big brother dalam BN? UMNO kan? so segala keputusan still UMNO pegang..

    WEii..lahanat..aku nak ko pikir pulak..dalam PR sama dominan? (PKR,PAS,DAPigs)?

    PAS ker dominan wahai anon lahanat? PKR ker dominan wahai anon lahanat?? Sapa?? klu x bukan DAPigs la bangang!!!

    JAdi segala keputusan dalam PR, DAPigs secara totalnya berkuasa..bukan PAS dan PKR bangang!!! ada otak fikir la...ko hengat klu PR memerintah Malaysia DAPigs akan agihkan kuasanya kepada PKR dan PAS?

    Butuhla dia nak kasi...bangang...oiii..tgk la PRN Sarawak baru2 ni...DAP majoriti kerusi pembangkang ada dia nak kasi kat PAS satu pun? tarak baiii...tarakkk...

    Dulu UMNO menang majoriti di Pulau Pinang still boleh bagi kerusi kat Gerakan (tapi still UMNO berkuasa)..nampak x bezanya??

    PAS ibarat melukut di tei gantang lagi mau jilat DAPigs..sama la mcm ko anon yang bangang!!!!..

    BalasPadam