Jumaat, 6 Mei 2011

Dr Google Menyalak Di Perak Pulak...!



Kajian terbaru oleh Zentrum Future Studies mengenai perkembangan politik di Perak mendapati menteri besar yang disingkirkan Datuk Seri Nizar Jamaluddin terus kekal sebagai tokoh pemimpin yang disegani dan diperlukan oleh seluruh rakyat Perak. Namun beliau perlu dibantu dan diimbangi dengan tokoh muda lain yang setara dengannya.

Abu Hassan berkata selain tokoh yang idealis dan berkaliber seperti Nizar, orang Melayu di Perak juga amat memerlukan jaminan dengan kemunculan tokoh lain yang setanding dengannya bagi mengimbangi menteri besar yang disingkirkan itu.

Kajian...kaji..kaji..jangan tak kaji! di Sarawak kajian yang dibuat oleh dr google ni semuanya dihumban ke laut! ini kajian cari makan namanya! ini kajian gula! kajian semut hurung! kajian kencing manis! tipu dengan cerita yang mewangi!!!

Nizar gila komunis 3 bintang yang derhaka kepada Raja Melayu tu dipanggil tokoh? tokoh apa? tokoh boko! tokoh gelojoh! tokoh tutoh! Tapi dalam masa yang sama perlu kan tokoh lain yang boleh menandingi nizar gila! apa punya kaji..! ini bukan kaji! ini kaji keji!!! keji!


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Tuan,
    Tak payah layan Prof ni. Buat kerja untuk pembangkang. Makan gaji dengan kerajaan. Kerajaan beri susu dibalasnya dengan tuba. Manusia hipokrik macan ni boleh ke dipercayaai.

    BalasPadam
  2. kaji dan carilah lagi orang sebaik nizar kepada cina, hanya kepada cina. melayu jangan harap. oh lupo pakatan rakyat nak hapus hak istimewa orang melayu, sebagai mendahalui langkah nizar diperak bagi geran 999 tahun kat penduduk bangsa cina, 400 hektar kepada sekolah jenis kebangsaan cina. 0.0004 inci kepada sekolah kebangsaan jenis tamil dan sekolah kebangsaan. fikir jangan tak fikir. kaji jangan tak kaji. tapi jangan jadi bahan ujikaji puak pkr ni sudahlah. kalau kena kaji dik prof bodoh, hemm apa nak jadi tak tahulah.

    BalasPadam
  3. Tak salah dia ni yang buat keputusan pilihanraya tempoh hari bagi negeri Sarawak.Siap dengan peratusan sekali, setakat beritahu siapa tubuh kerajaan tak apalah, ni siap dengan keputusan dan BN kalah dengan terok,kalau nak buat kajian buat lah betul betul jangan semuanya nak di politikkan.Nampak sanagat awak tak suka BN.

    BalasPadam