Selasa, 3 Mei 2011

Guru Agama PAS Kena Penjara..

KUALA TERENGGANU: Seorang guru agama dijatuhi hukuman penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam, selepas mengaku bersalah melakukan seks luar tabii dan mencabul kehormatan anak tirinya di Kampung Bakong Jalan Paloh, di sini, pada Disember tahun lalu.

Hakim Zainal Abidin Kamaruddin menjatuhkan hukuman itu terhadap Ramli Ibrahim, 66, yang berasal dari kampung sama, selepas dia mengaku bersalah atas dua pertuduhan mengikut Seksyen 377 C Kanun Keseksaan kerana melakukan seks luar tabii dan Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul.
Tertuduh yang memakai serban serta berjubah putih dan tidak diwakili peguam kelihatan tenang ketika hakim menjatuhkan hukuman penjara sembilan tahun bagi kesalahan melakukan persetubuhan luar tabii dan tiga tahun bagi kesalahan mencabul.
Zainal Abidin memerintahkan hukuman berjalan serentak bermula tarikh tertuduh ditangkap iaitu pada 4 Januari lalu.

Mengikut fakta kes, tertuduh didakwa masuk ke bilik anak tirinya berusia 44 tahun yang juga orang kurang upaya (OKU) di rumah berkenaan dan bertindak menggosok badan mangsa, meramas buah dada dan meraba kemaluan mangsa antara jam 12 hingga 7 pagi pada 15 Disember lalu.

Tertuduh yang pernah mempunyai empat isteri dan tujuh anak juga didakwa memasukkan kemaluannya ke dalam mulut mangsa yang cacat pendengaran dan bisu secara paksa.

ORANG PAS MEMANG MACAM TU..! PTTUUIIHH..
LU FIKIR LA SENDIRI!
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 ulasan:

  1. Zalim sungguh mahkamah UBN menjatuhkan hukuman tanpa lapan mata saksi...

    BalasPadam
  2. kau permainkan tok guru yang selalu menyebut nama Allah dan selalu bersolat malam tu. Perangai kau lagi dahsyat dari mereka yang kau kutuk. Aku percaya, satu hari nanti kau akan berlutut mencari tok guru yang kau fitnah itu.

    BalasPadam
  3. Tok guru ko tu kalau beramal waktu malam pun tak payah lah bertahu satu malaya bebal. dia beritahu sebab kawan dia syaitan tu suruh riak sikit....dia beramal untuk diri dia dan bukan untuk ko yang bebal mendewakan dia. Dia suka berkawan dengan syaitan dan suka kalau kafir harbi baca dan tafsirkan Kalamullah mengikut selera politik korang. Aku cuma nak tanya bolih tak orang Parti anutan syaitan takbirkan kalau perempuan yang mempunyai hadas besar baca Al Quran, aku rasa perempuan tu tak nak baca sebab dia tahu hukum tetapi bebal bebal macam orang taksub mendewakan wali syaitan mana tahu. Aku rasa kalau little nicky beri fatwa bolih makan babi berduyun duyun puak puak ahlul PAS akan beli dan makan di kedai makan kapiaq harbi ni.

    Hai orang PAS bebal tak sudah, buka lah mata hati atau terus jadi syaitan bisu sebab tahu hukum hakam agama tetapi masih lagi bersekongkol dengan peliwat dan pelanggan china doll serta mempertahankan seluruh tindakan zina nya hanya kerna dia nak jadi PM. PM bagi nya adalah peliwat malaysia.

    BalasPadam